Account Resurrection Scroll

• Hej jeg har ikke kunnet spille WoW i noget tid grundet en dårlig pc, men nu får jeg snart min nye pc ind af døren og vil gerne igang igen.

Da jeg holdte op med at spille havde jeg 2 lvl 70 karaktere og det jeg ville vide er om jeg ville få alle mine karaktere tilbage hvis en af mine venner gav mig en Resurrection Scroll???????

mvh

Martin

• Du kan slet ikke bruge den service hvis du har en dansk wow account. Men nej det bringer ikke dine chars tilbage, så er de slettet hvis du ikke har dem

• Jeg har ikke spillet på min account i over et år nu og den er blevet lukket, når en af mine venner så bruger en resurrection scroll på min account får jeg så mine chars tilbage som de var før jeg holdte op med at spille?

Jeg har ikke spillet på min account i over et år nu og den er blevet lukket, når en af mine venner så bruger en resurrection scroll på min account får jeg så mine chars tilbage som de var før jeg holdte op med at spille?

Som jeg lige har skrevet og som gurk har skrevet så kan du IKKE bruge den service med en dansk account.

• Mén for at besvare dit første spørgsmål, så Ja! - hvis en person resser en andens konto har de, de characters som de havde før deres konto blev frozen. :cheers:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Jeg fandt faktisk selv ud af at merge accounts inden du skrev det :clap:
    Hvor er jeg bare god.... :crazyeyes:

når men tak for de gode råd, nu mangler jeg bare den nye pc så jeg kan spille det :D
    Har kun 30GB ialt på den harddisk jeg har nu ;(

• Lang tid siden jeg har spillet wow, men hvis ikke det er ændret, så kan du jo altid logge ind på deres hjemmeside (ikke i spillet).. Der kan du så få at vide om din konto er "Frozen", dvs. at der ikke er mere gametime tilbage..

Du kan sikkert også se hvilke chars du har ..

De der ressurection scrolls de har ihvertfald engang virket i DK.. mig og en ven har brugt dem på hinandens accounts for at få lidt gratis gametime engang i sin tid..

De der ressurection scrolls de har ihvertfald engang virket i DK.. mig og en ven har brugt dem på hinandens accounts for at få lidt gratis gametime engang i sin tid..

Kan godt være de har virket, men tvivler da det er samme dilemma med tournament og recruit-a-friend at det ikke kan funke hvis account står som dansk.

• Jeg kan huske at da den kom frem (scrollen) så kunne Danskere ikke få den Zevra mount som blev tilbudt folk der gav andre en scroll - den holdning hjalp godt med til min beslutning om at stoppe med at spillet sidste år. :(

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af kasper1233

Kan godt være de har virket, men tvivler da det er samme dilemma med tournament og recruit-a-friend at det ikke kan funke hvis account står som dansk.

Puha der må jeg godt nok melde pas :P jeg har ikke spillet det siden det nærmest bare var røvere og soldater :)) ikke alt det der med tourneringer og hva ved jeg :crazyeyes: føler mig helt gammel..

• Hehe behøvede ikke en resurrection scroll :D
    Men da jeg kom ind på min account tilbød de da mig alligevel 7 dages gratis gameplay :hb:
    ærgeligt at jeg først får min pc om 10 dage... :boxed:

Må bare gå i Elgiganten og købe et Gamecard sammen med wotlk :9xo

• Har fundet nået ekstra plads på min pc og fik installeret Wow Burning Crusade.
    Men da jeg så loggede på sagde den at jeg skulle trykke på restart, det gjorde jeg og derefter poppede der en boks op hvor jeg skulle downloade burning crusade og installere det derfra.

Hvorfor skal jeg det når jeg allerede har installeret det?

Da jeg lavede en Battlenet account puttede jeg burning crusade ind som et spil jeg havde, kan det være en fejl i systemet eller er det fordi jeg er nød til at opgradere til wotlk?

• Måske, måske ikke. Man kan vel ligeså gå ud fra at siden at der ikke er blevet skrevet i så lang tid at OP selv har regnet ud at det bare var en patch? :)

Cyberduck