ME2 - slettet career, mangler savegame fra slutmissionen

• En af mine venner er lige kommet til at slette min nuværende Mass Effect 2 career, lige før slutningen i spillet. Jeg har intet imod at starte forfra, men jeg vil egentlig gerne have achievements for 1st game completion, så jeg slipper for lidt start arbejde og den slags.

Er der nogen der har et savegame fra lige før/efter man hopper ind igennem Omega 4 Gaten? :9xo

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Jeg har et hvor jeg har alle squadmembers (undtagen Thane) loyal, har alle vigtige upgrades til skibet og en del upgrades. Lvl 20 infiltrator.

Det er lige før at man skal finde IFF og så få Legion + Loyalty - > Omega 4. :)

Jeg har ingen data kits dog, eller noget i den retning... Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe dig? Min box er softmodded med iExtreme 1.6

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Fik et savegame fra en venlig sjæl på Gamefaqs igår, men tak for tilbuddet. (Det var iøvrigt til PC :))

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |