Ohøj.. hvordan løser man NAT-type strict problemet? Jeg har aktiveret upnp og deaktiveret firewall.. men stadig ingen forskel..
Der er selvfølgelig ingen guide på infinity wards hjemmeside til min ZyXEL-router..
Ohøj.. hvordan løser man NAT-type strict problemet? Jeg har aktiveret upnp og deaktiveret firewall.. men stadig ingen forskel..
Der er selvfølgelig ingen guide på infinity wards hjemmeside til min ZyXEL-router..
Du skal låse en port op før det virker.
Gå ind i din zyxel router via 10.0.0.1:2033 som du skriver i søgefeltet i din bowser.
Så skal du åbne en port som skal starte med 28960 og slutte med 29000.
Når det er gjort så skulle det virke.
Det løste problemet her hos mig.
Det er ikke en Telenor ZyXEL-router, så det er ikke det link du nævner i mit tilfælde (hvis andre skulle falde over tråden).. men jeg prøver lige at gøre det du siger
Øhm nyt problem.. Nu forsøger spillet bare at forbinde til IwNet.. Uden held
Kan godt være et tilfælde at deres servere lige er gået ned..
QuoteOprindeligt indlæg af Karga
Det er ikke en Telenor ZyXEL-router, så det er ikke det link du nævner i mit tilfælde (hvis andre skulle falde over tråden).. men jeg prøver lige at gøre det du siger
Okay så hedder den hvis 192.168.1 eller noget i den stil.
Men det kan nemt ske at være iwnet som er nede systemet køre virkelig også som en gang bæ imo.
QuoteOprindeligt indlæg af Karga
Øhm nyt problem.. Nu forsøger spillet bare at forbinde til IwNet.. Uden held
Kan godt være et tilfælde at deres servere lige er gået ned..
Der er en på hol der har samme problem, prøver lige at se hvad den siger her.
Edit: Der sker det samme her, den starter med at opdatere og så søger den efter IwNet.
Kører du tilfældigvis med Fullrate?
Hos mig er der ikke nogen problemer mere.
Har ikke prøvet siden sidst jeg skrev..
Ja jeg kører med Fullrate.. Det er deres trådløse router
192.168.1.1 åben portene,
Du kan også bruge dette link og finde din router, så har du beskrivelsen....
Jeg har lavet min port forward så den er Open men nogle gange kan den godt finde på at gå over til strict! Det virker nogle gange lidt sjovt
Det kan i nogle tilfælde hjælpe at dræbe sin antivirus... det hjalp i hvert fald mig