PS3 UPnP problem!

  • ;(Hej

    Jeg har brug for noget hjælp :)

    Jeg har her for nylig købt PS3 slim.
    Men jeg kan ikke spille online, men kan godt komme på nettet med den, den siger, at UPnP ikke er tilgængelig og at NAT typen er type 3.
    Jeg havde til, at starte med en Level One router som har voldt mig mange problemer, så derfor investerede jeg i en ny router, en Netgear router.


    Jeg har på nogle forums læst at man skal deaktivere sin windows firewall og UPnP på routerens indstillinger. Det har jeg prøvet uden held. Og jeg har også nogle steder læst, at man bare skal aktivere UPnP og det har jeg også prøvet.
    Men det lykkes heller ikke.
    Det sidste jeg så har læst er, at man skal åbne nogle porte men det lykkes heller ikke.
    Og min internetudbydder kan heller ikke hjælpe. Så jeg er helt lost og på bar bund! ;(

    Så håber i kan hjælpe?

  • Mit forslag.. Tag den PS3 og smid den laaaangt væk, og invester i en pc i stedet for :)


    Spøg til side, har aldrig hørt om de problemer, lyder virkelig underligt.. Hmmmm.. Prøver lige at surfe lidt rundt..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_