Bad Company 2 Beta problemer

• Hey spiller på beta, men jeg har altså lidt problemer med det, jeg kan ikke sætte opløsningen op i 1280 x 1024, da den skærmen bliver helt hvid eller sort hvis jeg gør dette.

Når jeg bruger CTRL+ALT+DELETE så kan jeg se hvad der er på skærmen, men hvis jeg prøver at gå ind i spillet igen er det sort/hvid igen, det eneste der er synlig på det tidspunkt er musen :(

Skal lige siges jeg har problemer med at køre COD: Modern Warfare 2 også da det slet ikke vil starte pga. directx ikke virker optimalt af en eller anden grund :P

EDIT: Min signature er opdateret, men det kan jo også være min skærm som ikke kan klare de spil i de opløsninger?
    Samsung 19" TFT 930BF har jeg lige pt. :)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

Rettet 2 gange, sidst af guGGe ().

• Kommer lige en lille opdatering, har fået fikset min cod da jeg opdatere til en korrekt directx :)

Men jeg har fået skiftet opløsningen i battlefield til stort set alle dem jeg kunne, men det virker ikke selvom jeg har spillet spillet i over en time før :(

Når jeg er inde i spillet kan jeg holde alt+tab inde uden at slippe/skifte vindue, så kan jeg se hele skærmen som den skal se ud :S

Har bestilt en ny skærm så må vi se om det kan virke :)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series