Blå skærm --> sort skærm

  • Fik forleden blå skærm på min bærebare 2 gange efter hinanden.. Nåede selvfølgelig ikke at læse hvad der stod..


    Nu bliver skærmen sort lige efter opstartsskærmen hvor jeg kan gå ind i bios.
    Skærmen er helt sort, bortset fra den hvide musemarkør som desuden reagere fint.


    Nogle som ved om jeg kan ændre noget i bios så den vil virke igen?? Fatter nemlig hat af det her problem!

  • Hvis du kan se din musemarkør, så er dit OS vel næsten færdigindlæst?


    Tror du ikke bare din explorer.exe har lidt startproblemer? kan være driver/software der hænger under opstart.


    Har du prøvet i fejlsikret tilstand?

  • Har prøvet at opstarte i fejlsikret tilstand, men det endte ud i det samme, sort skærm og hvid musemarkør..


    Har fundet ud af at den får fejl ved en indlæsning af noget Realtek Ethernet, den siger rettere noget med:


    PCE-E61: Media Test Failure. Check cable


    Tænkte det kunne være en løs forbindelse et sted, så åbnede op og tjekkede så godt jeg kunne.. Men kan ikke spotte nogen løse kabler e.lign. noget steder. Og harddisken kører også som den skal..



    Som du nævner Kasper så virker det lidt som om OS næsten er færdiglæst, så vil prøve at lade den stå natten over..