softmod af en ps2 slim

  • hejsa alle på http://www.tweak.dk


    jeg har softmodded min storbrors wii, og brugte den i et halvt år, nu skulle han så have den tilbage igen 8o og det jeg har tilbage er en ps2 slim xD


    jeg har læst noget om at man også kan softmodde en ps2 slim, til at spille backup games og se film, men har sku ikk kunne finde nogen guide på slim. har fundet nogle på den gammle, men det kan jeg jo ikk bruge til noget :crazyeyes:


    er der nogle som har prøvet eller kender en guide til det ???


    takker på forhånd


    ps. :rules: :hb:

  • Jeg ved ikke om det virker på slim'en men min PS2 er softmoddet så at den booter nogle filer fra memorycard når der sidder en specific PS1 skive i. Det starter så min HDLoader så at jeg kan køre mine backups, som ellers ville dræbe laseren i konsollen. :)


    Det nemmeste du kan gøre (hvis dette trick virker på en slim) er at finde en person som har softmoddet sin konsol og har mulighed for FTP overførsel (det kræver bare et enkelt program på konsollen), få ham til at lave en softmod for dig med et af dine PS1 spil og voila!


    Edit: Der er vistnok en anden metode. Du skal have en af dissens snydekode cd'er fra fks. AR-MAX som kan hente gemninger ned fra nettet og på din Slim. Du kan hente softmoddet som en savegame. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().