er der ik plzz nogle der kan fortælle mig hvordan man laver en rpg server for jeg har allerede været inde på hjemmesiden
http://gamehotel.dk
men jeg ved bare ikke hvad navnet for en rpg server er derinde gi lige en hånd her takker xD :hb:
hjælp til server plzz
-
-
RPG er jo bare et mod du ligger ind på din server, når du har købt den.
-
Gætter på at du kan sætte RPG til i kontrolpanel eller noget. Prøv at sende dem en mail eller chat (hvis muligt). De kan nok hjælpe dig bedre end os.
-
hvad vil det sige at ligge et mod ind på sin server ( sorry for asking stupid ) hehe er ik vildt go til alt det der xD
:hb:
-
sorry mente ligger xD
-
Nu kender jeg ikke CS mods, men vil gætte på at når/hvis du køber en server, så får du folkene til at installere modden på den, eller så kan du selv slå det til via et kontrolpanel.
-
nej jeg gjorde da egentlig ikke sorry allesammen jeg er forvirrende
-
hvilke folk får jeg til det??
-
Gætter på de sender dig et link til en ftp server du kan uploade på derefter går du ind på FPSBanana's hjemmeside og downloader dit rpg mod, der er som regel også en guide til hvordan du installere det med metamod
-
Du køber en server, og så får du en FTP Server, så du kan gå ind og lægge filer ind til server mappen.
Mht. RPG mod, så skal det bare downloades, og lægges ind. Læs evt. readme's og sådan noget, hvis du ikke har forstand på det.
Ellers må du vel få support eller en ven til at gøre det, men det er altså ikke særlig svært. -
Hvis du downloader RPG fra fpsbanana ligger du bare de mapper du downloader ind i cfg mappen på din server.(hvis jeg husker rigtigt). Ellers kig på Youtube der kan du finde en guide.