Hej!
Jeg undskylder hvis denne er ikke smidt i den rigtige kategori!
Min stationære computer har virket upåklageligt i flere år, men her i dag, er der ingen forbindelse mellem skærm og computer.. Indtil nu har jeg kørt med et VGA stik fra grafikkort til skærm. Efterfølgende har sat VGA-stikket til motherboardet i stedet, og det fungerer nu!
Ved opstart er der nu også kommet nogle sjove bip lyde, som vel kunne tyde på en hardware fejl? Hvis jeg skal forsøge at forklare disse bips, så kommer der 2 meget hurtige bip efter hinanden 6 gange i alt!
Jeg har forsøgt at tage grafikkortet ud, og få det rengjort med luft, og sat det i igen.. Spiller jeg eksempelvis et spil på computeren hakker den utrolig meget. Mit gæt er naturligvis at grafikkortet er røget.. Men inden jeg går ud og køber et nyt, ville jeg dog gerne høre, om der er andet der kan være galt?
Hvis jeg ekselmevis bruger SIW kan jeg ikke få nogle oplysninger omkring grafikkortet! Blæseren på grafikkortet kører dog!
Jeg sidder virkelig fast her, så kunne godt bruge et godt råd fra en der har forstand på sådan noget, hvorfor jeg selvfølgelig henvender mig til tweak.dk!