Guitar Hero Metallica - Guitarproblemer

  • Hej alle :)


    For fjorten dage siden købte jeg Guitar Hero Metallica til Xbox360 i Blockbuster til 550 kr. Jeg brugte guitaren under en time, og så begyndte strum-knappen at pibe, når jeg trykkede den op og ned. Blockbuster fik et nyt sæt med spil og guitar hjem, som jeg hentede i går. Efter en halv time gav den nye guitars strum-knap sig også til at pibe, og samtidig virkede den kun opad.


    I dag fik jeg pengene tilbage. Ved I, om der generelt er problemer med Xbox-versionen af den nyeste udgave af guitaren?

  • Har oplevet den samme pibe lyd ved guitaren til Guitar Hero 5. Jeg tror de har lidt problemer med kvaliteten, har hverken oplevet det ved PS2, Wii eller PS3..

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Det kan så også bare være fordi, at du har været utrolig uheldig. :crazyeyes:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_