Hvorfor passer skærmen ikke?

  • Sidder lige og leger lidt med noget freenas på et Intel atom kort og har haft det både til min samsung 226BW og 940BF, men på begge skærme er det som on at skærmbilledet ikke passe, det foregår jo ude i en slags "consol" tror jeg det kaldes.


    Kører jo via VGA da der ikke er andet på intel atom kortet, men på begge skærmen mangler der 1 eller flere bogstaver ude i venstre side så man lige skal gætte sig hvad den skriver til en.


    Nogle der kender en form for løsning til dette?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Der plejer at være en auto adjust funktion på skærmen enten inde i menuen og i nogle tilfælde sidder der en knap på skærmen til det. Men fuktionen er ihvertfald lavet til at stille billedet ind så det passer på skærmen når man bruger vga.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af snow
    Der plejer at være en auto adjust funktion på skærmen enten inde i menuen og i nogle tilfælde sidder der en knap på skærmen til det. Men fuktionen er ihvertfald lavet til at stille billedet ind så det passer på skærmen når man bruger vga.


    :goodpost: Ved da ikke lige hvorfor jeg ikke selv tænkte på at trykke på den knap.. Men super nu kan jeg se hvad den skriver til mig og skal ikke gætte mig frem til det.. Takker mange gange.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW