Mozilla og andre gode IE alternativer

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag
    efter alt det i har sagt så har jeg alstå stadig ik fundet ud af om jeg skal skifte til avant eller hvad jeg skal kan man lige få et klart svar?


    Der sker vel heller ikke noget ved, at du selv prøver de forskellige. Det kommer også meget an på smag og behag.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Der sker vel heller ikke noget ved, at du selv prøver de forskellige. Det kommer også meget an på smag og behag.


    Egentlig ja ....


    Ligesom biler, man har vel sin favorit (som så meget andet)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Egentlig ja ....


    Ligesom biler, man har vel sin favorit (som så meget andet)


    Foretrækker netop IE pga. dets lækre og overskuelige design. Opera er så en snag for meget. Avant har sådan en pisgul farve der ikke helt tænder mig :D Men IE's hvide farve er lige mig. Så også væk med alle de overflødige knapper i toppen og kun Stop, Refrisk, Hus og Stjerner. Så er man bare kørende.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Foretrækker netop IE pga. dets lækre og overskuelige design. Opera er så en snag for meget. Avant har sådan en pisgul farve der ikke helt tænder mig :D Men IE's hvide farve er lige mig. Så også væk med alle de overflødige knapper i toppen og kun Stop, Refrisk, Hus og Stjerner. Så er man bare kørende.


    Hehe, ja IE er vel egentlig ganske brugervenligt (Tror også det er det eneste jeg har tilovers for M$, man forstår da brugervenlighed)


    Har brugt Mozilla lidt, det virker squ som en fair browser :D Ikke alt mulige fancy blandinger af farver ...

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Synes også at avant har alt for meget lir...Jeg er mere til det enkle og det får jeg med IE...Tak M$ :clap:


    Hehe, og fakta er, at flest hjemmeside ses bedst med IE (Desværre) ..

  • ah men nu må det være nok med Avant og IE he he


    Nu vil jeg lige slå et slag for mozilla.


    Først alm screenshot - lækkert theme - ganske overskueligt.


    [Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/moz1.gif]


    Herefter lidt opensource (skriv about:config i adresselinie)


    [Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/moz2.gif]


    og til sidst et lille flashplugin jeg har installeret.
    (click to view siger vel det hele - alt flash bliver ikke vist som standard - hvis man derefter vil se det klikker man bare der hvor animationen skulle have været) ;)


    Ingen flash - > hurtigere net :))


    [Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/moz3.gif]


    Har yderligere lagt tab-plugin i så jeg kan dobbeltklikke når jeg vil lukke eller have en ny tab (som i Avant)
    Synes dog også at Avant er nice hvis det skal være, men hader IE :evil:


    Bare lidt mozilla-salg her fra ;) *G*

  • Syns der er for meget bøvl med Mozilla når det gælder hjemmesider der hovedsagligt er lavet i html... Er gået tilbage til IE, det ved man hvad er!

  • Quote

    Originally posted by Mazie
    Syns der er for meget bøvl med Mozilla når det gælder hjemmesider der hovedsagligt er lavet i html... Er gået tilbage til IE, det ved man hvad er!


    "Internet Explorer - det ved man hvad er" - øv en kedelig M$-holdning 8o

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Avant Browser er pille grim!


    Enig, Avant Browseren er squ ikke køn at se på, der vil jeg sige IE har det bedste bedste design. Men jeg bruger selv Mozilla, og det er ikke fordi den skulle være hurtigere eller med bedre funktioner, men simpelthen fordi, idet jeg har FX5950 så skratter lyden i IE når jeg scroller på siderne, hvorimod det er fint lydløst i Mozilla ;)

  • Quote

    Originally posted by Pollux


    Enig, Avant Browseren er squ ikke køn at se på, der vil jeg sige IE har det bedste bedste design. Men jeg bruger selv Mozilla, og det er ikke fordi den skulle være hurtigere eller med bedre funktioner, men simpelthen fordi, idet jeg har FX5950 så skratter lyden i IE når jeg scroller på siderne, hvorimod det er fint lydløst i Mozilla ;)


    Hmm troede jeg var blevet sindsyg, men har haft samme problem med mit FX5800 :(

  • Jeg bruger avant Browser... den synes jeg virker rigtig godt.. Den opfylder mine behov..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Jeg har for første gang prøvet en anden browser end IE, nemlig Avant og jeg må sige, at IE is gone for good!


    Jeg fik en fejl fra IE når jeg ik ind på bestemte hp'er. Det gør jeg ikke mere med Avant.


    Tak for en god tråd!


    :cheers: