css lagger med ATI radeon 4650

• Hej med jer.

Jeg har fået et ATI Radeon 4650 Graffikkort. Når jeg spiller noget så simpelt som css, så lagger det alligevel når der sker meget.
    Jeg har prøvet at ændre forskellige indstillinger i grafikkortets control center, så det står til bedre ydelse frem for kvalitet. I css har jeg også sat de forskellige grafik indstillinger ringere end den selv foreslår til at starte med.
    Der ikke rigtig nogle af de ting jeg har gjort der har ændret så meget på selve ydelsen. Den kan vise ca 250 fps selv når alle grafik indstillinger står til bedst udseende. Mén når der sker meget, f.eks på en deatmatch server med mange spillere, så kan den nogle gange dykke til 40 fps.

Kan det være min processor der er for dårlig? eller er der andre gode bud på hvad problemet kan skyldes?

Min hardware ser således ud:
    Amd athlon 64 3000+ (1,84Ghz)
    3 GB DDR SDRAM PC 3200
    ATI Radeon 4650 1GB DDR2

• Hvis du kører med en 3000+'er, er det helt sikkert der flaskehalsen ligger... Så vidt jeg ved har source en meget cpu krævende grafikmotor...

Hvorfor i alverden har du også købte et så stort grafikkort, til så lille et system? Det hele skal jo passe lidt sammen :)