Hej
Jeg har givet min kæreste Rock Band 2 (spil + instrumenter) i julegave. Det er hylemorsomt, men nu er vi begyndt at undre os. Der står på spillet, at man kan vælge mellem 80 sange. Men vores liste har kun 20 - hvor dælen er de sidste 60?
Hej
Jeg har givet min kæreste Rock Band 2 (spil + instrumenter) i julegave. Det er hylemorsomt, men nu er vi begyndt at undre os. Der står på spillet, at man kan vælge mellem 80 sange. Men vores liste har kun 20 - hvor dælen er de sidste 60?
Flyttet.
Og mon ikke det er fordi, at sangene er fordelt på 4 forskellige spil, så man altså skal investere i dem alle for at kunne vælge blandt de 80? Det er i hvert fald opgivet på lignende måder ved nogle af de beskrivelser man kan finde til SingStar-spillene.
QuoteOprindeligt indlæg af KasperB
Hej
eller fordi du skal Unlocke sagene i en mode
sådan er det i hvert fald i guitar hero ![]()
Det skulle angiveligt være fordi sangene skal "unlockes" ved at spille i Tour mode ![]()
Prøver det af senere.
Man kan unlocke alle sangene via Extra menuen, det virker ganske nemt.
Koden kan googles ![]()