Tja.. Slaget med Neo vs. Mr. Anderson i Matrix 2, er noget af det fedeste jeg nogensinde har set.

Hvad for en er den bedste film?
-
-
Min top 5:
· Matrix
· Resevoir Dogs
· Kill Bill
· Pulp Fiction
· LOTR 1(Jeg er ikke helt sikker på om rækkefølgen er rigtig, og der mangler også Terminator og mange andre, uha der er mange gode film).
-
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Tja.. Slaget med Neo vs. Mr. Anderson i Matrix 2, er noget af det fedeste jeg nogensinde har set.
Ehm..... du mener Neo vs Smith ik? hehe.. Neo og Mr Anderson er den samme personog ja den scene hvor han kæmper mod alle smith klonerne er for vildt lavet.. hmm nu fik jeg pludselig lyst til at se Matrix Reloaded..
-
Oprindeligt indlæg af LUB
Der er ingen tvivl at det er lige pt. Ringenes Herre og Matrix.Men af favoritter har jeg i top 5:
1 · The Fith Element
Den er nu blevet ændret til The Last Samurai
2 · Resevoir Dogs
Ændret til "Det Femte Element".
3 · The Evil Dead (den original) / Evil Dead 2
4 · Army Of Darkness
5 · Pulp FictionAf manga film er klart min favorit: Akira, Ghost in The Shell og Mesphisto (furturistisk film).
-
Oprindeligt indlæg af OriGiN
Ehm..... du mener Neo vs Smith ik? hehe.. Neo og Mr Anderson er den samme personog ja den scene hvor han kæmper mod alle smith klonerne er for vildt lavet.. hmm nu fik jeg pludselig lyst til at se Matrix Reloaded..
Jaah, derfor jeg lige så den for ikke så lang tid siden, så også lige 1eren ... YIR !
Anyway, kan nok ikke lavet en fuldført top 5, men øverst ligger LOTR (ser dem som en lang film) ... Så kommer Matrix umiddelbart, derefter Gladiator .. Ja, så ved jeg det ikke !
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Bedste trilogi .... Hm.... ALIEN ..... Ja, ved godt det officielt er 4, men 4´eren er en skænsel og findes ikke i mit univers. Har den sammen med de andre, men det betyder ikke at jeg kan li den, godkender den eller erkender at den rent faktisk hører til de 3 andre...Jeg er meget enig der! Alien'erne opfører sig helt anderledes i 4'eren, så det ødelægger den stemning der er i de andre. I 1-3 er det et voldsomt rovdyr der bare angriber når det kan komme til det, men i 4'eren begynder den at liste sig ind på sine ofre og "tænker" egentlig meget mere! det ødelægger fuldstændig stemningen...
-
Ondskabens hotel eller gøgereden
-
Der er mange.
Blade Runner
Fifth Element
Star Wars
Matrix (1'eren)
Aliens
Predator..kan ik lige komme på flere
-
Freddy Vs Jason..
Tilbage til Fremtiden (1-2-3)
Trained Teens...
-
Oprindeligt indlæg af Ramsemand
Trained Teens...
fight club, seven, stort set alle film med robert de niro.
-
THe last samurai er min favorit! Syns virkelig den er Brilliant! Ellers er ROTK nummer 2
-
Full Metal Jacket med GOMER PYLE
-
de 3 gamle Star Wars film er helt klart de bedste film der er lavet. Der er ingen film som har været så banebrydende som dem.
-
Midt om Natten ...
... Er én af dem ...
-
Hmm listen kunne jo blive meget lang, da den bedste film er svær at vælge i mellem mange...
Once Apon A Time In America
ScarFace
Nærkontakt af 3 grad
E.T
Amadeus
LOTR, alle sammen
Matrix, alle sammen
Gøgereden
Saving Privat Ryan
Platoon
Starwars, alle sammen
Gladiator
Jamen jeg kunne blive ved :]
-
Den allerbedste er Mad Max 1 , en rigtig kultfilm , findes ikke bedre.
Min video film er slidt helt ned.
Så har fået den på dvd i stedet for , he he.The_Unforgiven
-
MATRIX STYRER
-
Leder forresten STADIG efter BIODOME på DVD et eller andet sted i Danmark.... Feeed Film ... Lige min slags film.
[Blocked Image: http://www.zoo.ufl.edu/gpryor/biodome.jpg]
... På Google fandt jeg dog det her billede ... Hm. en anden titel...
[Blocked Image: http://www.andyanaya.com/artwork/photoshop/images/aafbd.jpg]