Dragon Age Origins - Er det overhoved godt?

• Hey folkens.

jeg har lidt svært ved at finde ud at om Dragon Age Origins overhoved er et godt spil, grundet at det på reviews osv. bliver omtalt som et meget godt spil - men synes selv at når jeg ser "ting" fra spillet, er kampene lidt - ehm... nederen..

Kan ikke lide det faktum at man er flere end én person; da det er lidt latterligt at man pludselig skal styrre en mage, en warrior og en ranger på samme tid (ifølge hvad jeg har set)

Hvis I skulle sammenligne det med nogle spil, hvad ville i så vælge? :D

Mvh.

MIG! :P

• er udemærket efter min mening den smule jeg har fået det spillet indtil vidre det minder en del om Star Wars KOTOR IMO

Q6600 G0
    crossfire 2xhd 3870
    Asus maximus formula
    2 GB DDR2 pc6400 corsair
    750w Corsair PSU

• Baldurs Gate, Torment, Icewind dale og andre rpgs i den stil.

Det mest "nedern" ved det spil er at man ikke kan styre 6 personer som i de ældre spil, så
    kampene kan blive rigtig taktiske.

I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

Rettet en gang, sidst af Skjold ().

• Desuden minder det også meget om Neverwinter Nights 2 - du spiller med op til 4 karakterer i dit party, og det er lidt stift at se på... men ellers er det et godt spil, med en god historie ;)