Hjælp til Mozilla Firefox

  • Hey allesammen.. Jeg har lige et lille spørgsmål til jer.. Jeg bruger mozilla firefox meget.. Mit spørgsmål er alle de adresser (hjemmesider) jeg her gemt inde på bogmærker bliver vist frem næste gang jeg skriver noget.. Hvis jeg f.eks har gemt noget med youtube næste gang jeg skriver noget med you kommer det hurtigt frem? Hvordan kan man deaktiver den funktioner?`Eller kan man det overhoved? Selvom jeg ryder oversigten kan det stadig ses :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af the_man
    Hey allesammen.. Jeg har lige et lille spørgsmål til jer.. Jeg bruger mozilla firefox meget.. Mit spørgsmål er alle de adresser (hjemmesider) jeg her gemt inde på bogmærker bliver vist frem næste gang jeg skriver noget.. Hvis jeg f.eks har gemt noget med youtube næste gang jeg skriver noget med you kommer det hurtigt frem? Hvordan kan man deaktiver den funktioner?`Eller kan man det overhoved? Selvom jeg ryder oversigten kan det stadig ses :rolleyes:


    Firefox har en lille tekst oppe i venstre hjørne hvor der står "funktioner". Hvis du trykker på denne tekst, kommer der en drop down menu med een maaasse valgmuligheder. Den du er interesseret i hedder "indstillinger". Den kan du også trykke på. Og gør du det åbnes et lille nyt vindue. Det du nu søger, er en bjælke der bærer navnet "privatliv". Tryk på den, og du vil blive forbløffet...


    Og hvis du ønsker at slette din browserhistorik, vil jeg forslå du sætter et flueben i "fjern browserhistorik" under "fjern private oplysninger".