PS3 gået død, kan blue ray drev genbruges i pc

  • som overskriften lyder, så er min vens ps3 gået helt kold, og inden jeg skiller skidtet ad, vil jeg da høre om det er muligt at smide blue ray drevet i en pc ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    som overskriften lyder, så er min vens ps3 gået helt kold, og inden jeg skiller skidtet ad, vil jeg da høre om det er muligt at smide blue ray drevet i en pc ?


    skal ikke kunne sige om det er muligt at få det til at spille i en PC.


    men hvis du ønsker at sælge dreven har jeg en køber til det

  • Ingen garanti op den eller hvad?

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    som overskriften lyder, så er min vens ps3 gået helt kold, og inden jeg skiller skidtet ad, vil jeg da høre om det er muligt at smide blue ray drevet i en pc ?


    Tvivler meget på at interfacet passer - kunne godt forestille mig at det er en eller anden lille grim connecter.


    I så fald at han vælger at skrotte den - så vil jeg gerne købe maskinen/drevet :)

  • hmm skiller nok skidtet ad i weekenden, han har en fornemmelse at det bare er tænd knappen der er defekt...i så fald kan en loddekolbe og lidt reservedele klare problemet...og så får jeg den, da han har købt en ny....og ja garantien er udløbet på den.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.