som overskriften lyder, så er min vens ps3 gået helt kold, og inden jeg skiller skidtet ad, vil jeg da høre om det er muligt at smide blue ray drevet i en pc ?

PS3 gået død, kan blue ray drev genbruges i pc
-
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
som overskriften lyder, så er min vens ps3 gået helt kold, og inden jeg skiller skidtet ad, vil jeg da høre om det er muligt at smide blue ray drevet i en pc ?skal ikke kunne sige om det er muligt at få det til at spille i en PC.
men hvis du ønsker at sælge dreven har jeg en køber til det
-
Ingen garanti op den eller hvad?
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
som overskriften lyder, så er min vens ps3 gået helt kold, og inden jeg skiller skidtet ad, vil jeg da høre om det er muligt at smide blue ray drevet i en pc ?Tvivler meget på at interfacet passer - kunne godt forestille mig at det er en eller anden lille grim connecter.
I så fald at han vælger at skrotte den - så vil jeg gerne købe maskinen/drevet
-
hmm skiller nok skidtet ad i weekenden, han har en fornemmelse at det bare er tænd knappen der er defekt...i så fald kan en loddekolbe og lidt reservedele klare problemet...og så får jeg den, da han har købt en ny....og ja garantien er udløbet på den.
-
Hvis det bare er tænd/sluk KNAPPEN der er røget, kan han så ikke bare tænde den med controlleren eller fjernbetjeningen, ved at trykke på PS knappen?