S: vandkøl + gfx hoved.

  • Hej, nu da jeg ikke rigtig fik brugt mit vandkøl i mere end 2 dage, og bare har stået i et skab, vil jeg derfor så sælge det.


    Jeg ved ikke så meget om hva tingene hedder, ellers må i se jer til resten af tingene på billederne.


    Det består af:


    1 stk. Standard Xtreme 12 DC Pump/Reservoir (WaterChill(asetek)


    1 stk. Chipset køler. (WaterChill)


    1 stk. CPU Kølerhoved. Socket 775 (Det er sikkert også fra Waterchill)


    1 stk. ekstra kølerhoved m. led i (Blå). Socket 775 (Thermaltake)


    1 stk. Tripple radiator med gitter til blæser. Der følger ikke blæser med. Der er små buler i, men det har ikke taget noget skade. (thermaltake)


    1 stk. GFX Kølerhoved. GeForce 9800GTX Razor XSPC UV Blue


    ½ dunk kølevæske.
    næsten fuld dunk D-TEK SuperCool?


    1 stk. CD til styring af det hele.
    Mangler USB kabel.
    3 stk. manualer
    1 stk. temp. måler.
    Klistermærke (WaterChill)


    En masse skruer jeg ikke helt ved hvad er til?
    Måske til Chipset køleren, og andet?


    Et par fittings.


    Et par slanger, men de skal nok renses, efter bare at have lagt i en kasse, samt med lidt kølevæske i dem.


    På billedet kan man se en masse røde ringe. Det er nogle ekstra ringe jeg bare smed oveni, hvis det manglede.
    Oven over de røde ringe, er der 3 hvide ringe, og det skal lige siges, at jeg mangler lige den sidste ring, og de skal sidde på CPU'ens skruer som ligger ved siden af.


    (der bruges ikke samme slange til den ene Thermaltake CPU køler, og GFX køleren, så der skal andre fittings til dem, hvis det er.


    Jeg ved ikke helt hva det skal koste, men i kan give et ordenlig bud på det, og så kan jeg se, om jeg godtager det ;)


    Andre spørgsmål, så gerne spørg, så skal jeg se om jeg kan hjælpe.




    Fik det uploaded på http://www.peecee.dk
    Bare klik på næste, istedet for at jeg skal kopir en hel masse link her inde. (nr. 2 billede, er en andens fil, så skift videre til næste billede, og så frem efter er det kun vandkølingsbilleder)


    http://peecee.dk/upload/view/205569


    Mvh Jacob Lundgaard