Problemer med at invitere venner til spil

• Jeg har lidt problemer i det nye COD MW2.

Jeg kan ikke invitere mine venner til at spille sammen med mig. Og jeg kan heller ikke joine dem.

Den prøver at få forbindelse men der sker ingen ting.

Den bliver bare ved at at vise dette skærm billede:

• Kan være jeg spør´ dumt, men hvor gør man det?

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Jeg prøver lige jeres forslag når jeg kommer hjem.

Inde i spillet skriver den noget om at NAT er strict. Så jeg prøvede at gå ind i routeren og Enable NAT. Så virkede det. MEN så kunne kæresten og jeg ikke være online på samme tid. Så jeg slog det fra igen.

Men prøver da lige at åbne de porte som i nævner.

Oprindeligt indlæg af recruit
    Jeg prøver lige jeres forslag når jeg kommer hjem.

Inde i spillet skriver den noget om at NAT er strict. Så jeg prøvede at gå ind i routeren og Enable NAT. Så virkede det. MEN så kunne kæresten og jeg ikke være online på samme tid. Så jeg slog det fra igen.

Men prøver da lige at åbne de porte som i nævner.

Jeg har samme problem - "Your NAT type is strict" skriver den konsekvent. Jeg kan egentlig sagtens bruge multiplayeren som sådan, men det halter altså med at benytte Spec Ops (co-op). Det er endda umuligt at forbinde til en af vennerne, selv om hans NAT type er pivåben.

Min router er en ZyXEL 2602R-D1A (med v3.40 AON.4 firmware).

Jeg har indtil videre forsøgt både med deaktiveret firewall i routeren, åbning af de pågældende porte (fandt dem også på portforward for et par dage siden), deaktivering af virusskanner, omgået min switch på det interne netværk (efter routeren) og senest prøvede jeg AON.3 firmwaren til min router.

Alt sammen uden resultat ;(

Såeh, hvis nogle af jer har et par gode idéer..?

Det dybt skumle er så, at både Call of Duty 4 og 5, der også er installerede, kører fint - også i co-op.

• Én metode du kan bruge for at få begge maskiner online er at sætte din maskine som en DMZ, altså uden for firewall og NAT. Så længe at det kun er din maskine der "spiller" så skulle der ikke være nogle problemer, altså udover at du ikke længere er beskyttet (begrænset) af firewallen. :9xo

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af Illanair
    Én metode du kan bruge for at få begge maskiner online er at sætte din maskine som en DMZ, altså uden for firewall og NAT. Så længe at det kun er din maskine der "spiller" så skulle der ikke være nogle problemer, altså udover at du ikke længere er beskyttet (begrænset) af firewallen. :9xo

Det har jeg også prøvet, no luck.. :boxed:

• Kan simpelthen ikke finde nogen steder jeg kan ændre indstillingerne i min router? Det er en ZyXEL Prestige 600 series.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Min bror måtte have fat i sin udbyder, for at åbne sin nat

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

• Husk også at UDP porte kun kan checkes med et program på maskinen. En internetside kan réelt ikke give et korrekt svar.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af Illanair
    Husk også at UDP porte kun kan checkes med et program på maskinen. En internetside kan réelt ikke give et korrekt svar.

Ehm? MW2-portene stammer jo direkte fra Activision selv..

Oprindeligt indlæg af xt0m

Du har forsøgt denne?
    http://www.portforward.com/eng…e600/Modern_Warfare_2.htm

Har fundet ud af at det ikke er mig der har et problem, kan godt joine visse kammerater så går ud fra at det er hos de andre problemet ligger:-.)

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Det er meget random om man kan joine sine venner.

Ofte har jeg indset at man bare ska være i en lobby, og ikk ha valgt gamemode, så ska din ven bare højreklikke på dit navn og trykke "join game" så kommer han ind i din lobby, og i kan vælge gamemode ;)