Hej Tweak
jeg har en Intel core 2 quad Q9550 som jeg aldrig har brugt, da den ikke passede i min computer og da jeg skal have ny computer nu, sælger jeg den, der er kvittering med på den. den er fra maj
HBO 1200
Hej Tweak
jeg har en Intel core 2 quad Q9550 som jeg aldrig har brugt, da den ikke passede i min computer og da jeg skal have ny computer nu, sælger jeg den, der er kvittering med på den. den er fra maj
HBO 1200
Er du villig til at gå længere ned, for man kan få en ny for 1500kr...?!
hvad vil du give
har selv kigget rundt på nettet efter en q9550 el. q9650, hvor er den henne i landet?.
beklager det er under hbo, men starter ud med et bud på 800kr pp. så må vi se hvad der sker.
det er i Fredericia 800 er for lidt
QuoteOprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
det er i Fredericia 800 er for lidt
tak for info ja regnede heller ikke med du ville acceptere det, var mere for at sætte lidt gang i det hele, havde håbet på en face2face handel, men 900kr pp er næste bud(og sidste indtil nogle andre har budt ind)
okay hvor bor du henne af i landet ?
orker jeg næsten ikke at svare på. men kan sige face2face er udelukket (medmindre du komme til sjælland ) hint: se under mit brugernavn; bopæl=bopæl
hvad siger du så til 1100 den har jo ikke været brugt ! men pakken har været åbnet
nej tak, men bare rolig, det er der helt sikkert en anden der gerne vil give...
1100kr inkl. porto så vil jeg gerne købe den.
lukker tråden da den er solgt