hej tweaker og andre. jeg har et lille spørgsmål omkring køb af call of duty modern warfare 2.
der står nemlig på steam at der er valve anti cheat. vis du køber det. vil det så sige at vis jeg er vacbanned og køber spillet, kan jeg så ikke spille online? tak på forhånd
Vacban?
-
-
er der nogle der kan hjælpe mig
-
Det er ikke kun 1 spil du bliver vac banned i. Hvis du bruger nogen form for snyd i et online spil, som kører igennem steam bliver hele din steam account vac banned. Men du har jo intet at bekymre dig om, så længe du bare ikke snyder.
*Edit* Glemte lige at svare på dit spørgsmål. Ja, hvis du bliver vac banned kan du ikke spille online i nogen spil på din steam account.
-
ok tak
-
passer ikke helt, hvis det er cs 1,6 du bliver vac banned i så er det hl1 platformen du er vac banned, det er hvad min ven er, men han kan godt spille source
-
passer ikke helt, hvis det er cs 1,6 du bliver vac banned i så er det hl1 platformen du er vac banned, det er hvad min ven er, men han kan godt spille source
Okey. Spiller ikke selv cs så det vidste jeg ikke noget om. Ved bare at de nyere spil fungere det på den måde jeg forklarede, ihvertfald cod