12v PSU forlænger

• Hej alle,

Jeg har købt sådan en fætter her:
    http://www.edbpriser.dk/Produc…x?q=SST&sp=all&pid=176113

Når jeg sætter den forlænger til mit 8pins 12v stik på, så fungere mit OC ikke.
    Jeg går ud fra at det er pga, den mister noget volt, når den går igennem forlængeren?

Men da det er lidt irreterende at skulle have et kabel til at løbe tværs gennem kabinettet, ville jeg høre om i har nogen forslag til hvordan man kan forlænge det, så den stadig leverer hvad den skal?

Har jo lige fået vandkøling, så det hele skulle gerne spille :o)

Tak pfh

/Haven :dance:

i7 920 @ 4,2GHz - Gigabyte EX58 UD4P - 6 x 2 GB Corsair Dominator 1600 MHz - HD4870x2
    Antec Twelve Hundred - Logitech Dinovo Edge - Roccat Kone - 22" + 23" Monitor

• Er der nogen, som ved om noxons løsning, stadig er den eneste for at fixe dette problem?
    Er ved, at bygge min PC om, så det kunne være rart, at få gjort noget ved det kabel denne gang :)

/Haven

i7 920 @ 4,2GHz - Gigabyte EX58 UD4P - 6 x 2 GB Corsair Dominator 1600 MHz - HD4870x2
    Antec Twelve Hundred - Logitech Dinovo Edge - Roccat Kone - 22" + 23" Monitor

• Er du sikker på at du har nok strøm til det? kan måske være det
    Noxons løsning kan godt virke da kondensatorer virker lidt ligesom et batteri men der vil stadig være lidt brumspænding men om man kan mærke det, det ved jeg ikke.