Nå prøver da lige og høre om der nogen herinde der kører rFactor specielt enduracer mod ??
kører osse en del ILMS 2.65 i en Liga
er der andre der deler min interesse for simracing herinde ?
Nå prøver da lige og høre om der nogen herinde der kører rFactor specielt enduracer mod ??
kører osse en del ILMS 2.65 i en Liga
er der andre der deler min interesse for simracing herinde ?
Deler din interesse dog er det ikke rFactor jeg spiller mest.
Det er mere Race07, GTR Evolution og LFS
har spillet både Race 07 GTR evo og LFS, har kørt inde på DRL.dk.
men har dediceret mit simrace karriere udelukne i rFactor, da jeg mener det er det mest realistiske, især endurance moddet
men kan desværre ikke finde nogen ligaer der kører Endurance moddet, vil helst køre enduranceløb af min. 2 timers varighed.
så istedet kører jeg ILMS moddet i en blandet amr. europæsisk liga der hedder
CMS> http://cmsracing.com/
Kan du forklare lidt om det rFactor? Hvorfor er det bedre end LFS f.eks? Jeg er selv ret vild med simspil, har spillet LFS, GTL og GTR2. Måske man skulle give det her rFactor en chance. Har lige set en video og det ser ret flot ud, men når det nu er sådan et lidt billigt spil så er der vel sparet på grafikken og skader og den slags, ikke? Jeg ved i hvertfald at LFS grafik var middel og skader lignede noget der var udformet i ler. Er den demo man kan hente noget værd, kan se den er helt fra 2006 og så er den vel uden opdateringer og den slags? Er grafikken satdig fra 2006 eller er den blevet bedre i løbet af årene?
Jeg spiller os en del rFactor. Men synes LFS har sine punkter hvor det er bedre og rFactor har så sine punkter.
rFactor 2 udkommer hvis her en gang i slutningen af året eller begyndelsen af det nye år