Originally posted by OriGiN
    fatter ik hvorfor alle synes Daredevil er dårlig.. jeg synes den er vildt sej.. og Collin Farrell spiller rigtig sej i den film..

Jaah det gør han, men synes ikke filmen tilbød mig noget specielt :boxed:

Jennifer Garner var da meget lækker, men det er vel ikke grunden for en film er god ?

Originally posted by Macimuz

Jennifer Garner var da meget lækker, men det er vel ikke grunden for en film er god ?

synes filmen var sej nok... det action og så'en .. det er da ok.. det er ikke den bedste film til dato (læs; Lord of the Rings 3) .. men den er god nok. kan da ses mere end 1 gang..

spiderman til gengæld, synes jeg er sindsygt dårlig.. faldt i søvn anden gang jeg så den..

men den bedste marvel film er helt klart x-men 2 :clap::clap::clap:

• Ahh okay, på den måde .. ja så var det fair nok :)

Men ja, X-Men 2 .. huha den er nice !

Et stort skridt på vejen dog :o)

Originally posted by sam

Et stort skridt på vejen dog :o)

Hehe, jooh, men man kunne måske bare nøjes med at finde billeder på nettet så ? ..

synes ikke den var værd at se i biffen, havde været nok på DVD .. Ikke at den skal købes, men den kan da lejes..

Originally posted by Falsk
    SWAT syntes jeg sgu er nice.. knaldhård action :)

Helt enig ;)..... synes også den er nice!!!

Originally posted by kaare5000

Hva har i set den eller hva???

Åbenbart, og før tid ;)

Men det ligner da fed aktion, også det eneste jeg forventer. Regner ikke med en fed historie eller manuscript, bare noget lækkert action ...

Åbenbart, og før tid ;)

Men det ligner da fed aktion, også det eneste jeg forventer. Regner ikke med en fed historie eller manuscript, bare noget lækkert action ...

Nej men det er godt med noget action...

Hehe, jooh, men man kunne måske bare nøjes med at finde billeder på nettet så ? ..

synes ikke den var værd at se i biffen, havde været nok på DVD .. Ikke at den skal købes, men den kan da lejes..

Hehe,det er jo smag og behag.Personligt syntes jeg,den er langt bedre en Spiderman.

Originally posted by sam

Hehe,det er jo smag og behag.Personligt syntes jeg,den er langt bedre en Spiderman.

Helt rigtigt ... Sådan er det i bånd og grund med alle film !

Men jo, den er vel bedre end Spiderman.

Originally posted by Mazie
    Tror nok lige det er en feeee film... den er så fed, dem der ikke har set den endnu... KOM IGANG!!!

Ja den er god nok .. Men vil dog ikke sige det er en film du bare skal se, men jo det er god aktion og humor i en lækker cocktail !

• [SIZE=6]*SPOILER INFO* [/SIZE]

Har lige set den, for 3 dage siden. Og må sige var rigtig skuffet. Syntes ham der har hovedrollen spiller godt og har et eller andet specielt "thing"..

Men ellers var filmen skod, lige i det sekundt hvor han tog rebbet og gled ned på nogle togbaner, vidste jeg at fjenden ville dø af togene, og selvfølgelig var han hurtigere til den der practice end ham der der er forrædderen..

kortsagt : :lame:

• Well, yeah .. Der er self. mange typiske klicher .. sådan er det altid med den slags film.

Til gengæld synes jeg det var fed action og humor .. også det eneste jeg forventede af filmen. :)

Well, yeah .. Der er self. mange typiske klicher .. sådan er det altid med den slags film.

Til gengæld synes jeg det var fed action og humor .. også det eneste jeg forventede af filmen. :)

Ja syntes det ødelægger filmen lidt, de fedeste "scener" var nok hvor de træner i flyet og i husene og det. Hvor man sidder og forestiller sig lidt CS stilen der og det klør lidt i højre pegefinger! :D

Den bedste nye "idé" må jeg nok sige var det er flyet på Broen, altså vidste sq da allerede fra starter hvor de skændes på lokummet at han bliver "den onde"..

Originally posted by Noobie

Ja syntes det ødelægger filmen lidt, de fedeste "scener" var nok hvor de træner i flyet og i husene og det. Hvor man sidder og forestiller sig lidt CS stilen der og det klør lidt i højre pegefinger! :D

Den bedste nye "idé" må jeg nok sige var det er flyet på Broen, altså vidste sq da allerede fra starter hvor de skændes på lokummet at han bliver "den onde"..

Hehe .. ved ikke om det med flyet på broen var noget nyt! .. På sin vis jo, normalt er det en jumpojet af en ting på en motorvej med masser af biler .. eller noget ..

Men synes alligevel filmen er nice, grundet lækker aktion og humor, men tror ikke jeg vil købe den på dvd.

Men som så meget andet, det handler om smag og behag!... Synes dog til dem som ikke har set den, de burde se den, men forvent ikke en god historie og alt muligt, men fed action og humor :]

• Tror virkelig man ville få den vildeste film oplevelse, vis man var total DUM oppe i hovedet, så man glemte de klichere og være total forbløffet over de Computer skabte scener der er! :]

Kunne sikkert finde på at spørge om Gollum er et dyr der virkelig eksistere? :evil: :T :evil: :D