sponsor og medlemmer søges

  • hej vi er en klan der søger sponsor.


    vores klan navn er team blackbird, og vi har vores egen hjemmeside http://tbbclan.co.cc.
    vi er 29 medlemmer og har vokset en del her for tiden. vi er villig til at spille pcw og har egen server. 84.234.21.12:27016 vores serveren har mani - admin - plugin installeret, samt deathmatch og rpg men de sidst nævnte er pt ikke aktive.


    Vores skill lvl ligger meget forskelligt da vi har high-medium-low skills i klanen.
    Vi har 2 danskere i klanen, og nogle tyskere og hollændere, og folk fra andre steder.

  • øhhh skriv eventuelt i din post hvilket spil i spiller? kan selvfølgelig se det på hjemmesiden, men det ville da være rart med noget info

    MSI Z77A-GD65 / 16 GB Crucial ballistiX 1600 mhz / I7 3770k / EVGA GTX 670 FTW SLI / Corsair HX 850W

    Venter på et Corsair Obsidian 900D

  • Hvis jeg skulle uddele sponsor penge til jer, ville jeg nok kræve at der minimum var et team "kun" af danske spillere.


    At der kun er 2 er ikke meget.


    ..


    du skriver heller ikke noget om hvem der er leder af klanen og som BK-Martin skriver så skriver du ej heller hvilket spil i spiller? og da du har smidt tråden under "Spil konsoller" så er CS nok ikke lige det første man vil gætte på.


    Jeres hjemmeside trænger måske også til en opdate så man kan se at de "29" medlemmer eksisterer et sted. Jeg kunne i hvertfald ikke se dem under "Teams".. :crazyeyes:



    Men held og lykke :cheers:

  • undskyld mig.. men ligner noget oversat fra Babelfish...


    Quote

    hello We are a clan looking for sponsorship. our clan name is Team blackbird, and we have our own website http://tbbclan.co.cc. We have 29 members and has grown a part of her time. We are willing to play pcw and has its own server. 84.234.21.12:27016 our server manifest - admin - plugins installed, as well as deathmatch and rpg men, the latter is not currently active. Our skill lvl is very different because we have high-medium-low literacy in the clan. We have 2 Danes in the clan, and some German and Dutch, and people from other places.

  • Nu ved jeg ikke helt hvad babelfish er, men enten er det:


    1. En hjemmeside hvor de også søger sponsor (de søger flere steder) eftersom de jo ikke kun er danske spillere.


    2. Det google kom op med, et translate program

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Nu ved jeg ikke helt hvad babelfish er, men enten er det:


    1. En hjemmeside hvor de også søger sponsor (de søger flere steder) eftersom de jo ikke kun er danske spillere.


    2. Det google kom op med, et translate program


    Babelfish er Googles svar på en ordbog, hvor du kan smide flere ord ind af gangen også oversætter den råt :)