Hvad skal man mindst købe for at spille CS source

• Hej alle kloge hoveder

Jeg står og skal købe et spil/key så ungerne kan spille cs på steam.

Da det er MANGE år siden jeg oprettede min steam konto og ellers købte mit første half-life spil, er jeg ikke lige så meget inde i det med hvad man skal købe for at spille hvad.

Jeg så på min egen steam konto at der var forskellige hl2 ver. man kunne vælge imellem, og til meget lave priser.

F.eks

Half-Life 2: Episode One
    Indeholder: Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One 4,5$

Half-Life 2
    Indeholder: Half-Life 2, Half-Life 2: Lost Coast
    8,79$

Men hvad er det mindste man skal vælge for at kunne spille cs source.

Smatso

• Jeg er ret sikker på at cs-source ikke er inkluderet i nogle af de versioner du nævner. Du må bide i det sure æble, og købe stand alone versionen til 20€ (150,-). Men er du smart, finder du Half-life 2 ved din egen lokale spilbiks til et sted mellem 100,- og 150,-, og tjekker om den ikke indeholder cs source.

• Du skal huske at Counter-Strike Source ikke er gratis ligemeget hvilken pakke du køber. Hvis ungerne kun skal spille CS:S og ikke fks. Day of Defeat, Team Fortress eller Halflife 2 kan du ligesågodt bare købe CS:S som standalone uden andre spil i pakken

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af Illanair
    Du skal huske at Counter-Strike Source ikke er gratis ligemeget hvilken pakke du køber. Hvis ungerne kun skal spille CS:S og ikke fks. Day of Defeat, Team Fortress eller Halflife 2 kan du ligesågodt bare købe CS:S som standalone uden andre spil i pakken

Ca 127 kr incl porto hvis du kan lave en paypal konto: http://cgi.ebay.co.uk/COUNTER-…es_JS?hash=item19b4c74d9b

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate