._._._._

  • TRÅD LUKKET, FORTSÆTTER I NYE TRÅD!
    Hej. er træt af skidtet står og fylder så håber nogle kan bruge lidt stumper så jeg er af med det, og forhåbentlig får lidt ekstra mønt.


    for billeder se: http://peecee.dk/upload/view/202285http://peecee.dk/upload/view/202286http://peecee.dk/upload/view/202287


    byd her i tråden el. over PM. vil forsøge at holde post #0 opdateret med højest afgivne bud og af hvem.


    desuden forbeholder jeg mig retten til alt, bla bla bla osv....


    har forsøgt at sætte hbo på det meste men er ikk ligenemt, så kom også gerne med bud,


    foretrækker face2face handler, eller at folk køber lidt flere ting hvis det skal sendes, og sende helst kun som forsikret, ergo porto=70kr, maxibrev på eget ansvar. og tingene står i 2750 Ballerup



    KABINETTER: (SENDES IKKE)
    Miditower, gammelt, har selv sat glasrude i siden, og der sidder et biohazard sticker på ruden, vil betegne det som et funktionelt kabinet og ikk andet, vægt: 5,8kg. HBO= 50kr.


    High Tower, fra Noisecontrol m. kork måtter,gammelt men godt støjsvagt, men airflow lider som følge heraf. vægt: 10,7kg. HBO=150kr


    Dell XPS 700 stålkabinet, BTX, et flot kabinet, pisse tungt, der sidder (tror det er nforce4 sli chipset) mobo og 750w PSU, cpu køler, socket 775, understøtter max c2d 1066 FSB, ram slot 1 el. 2 defekt, men har brugt det med ram i slot 3 og 4 i stedet for, uden problemer. vægt: 21,6kg. Da det jo er en dell og defekt ram slot, derfor sættes HBO = 300kr. (budt 300kr @ LaKeenxD ) SOLGT!



    VAND:
    5,25" bay reservoir, D-TEK, UV Blue reactive, har fået spændt proppen så meget at jeg ikk kan skrue den af igen men har heller ikk noget ordentlig værktøj i min lejlighed, burde ikk være et problem at ordne. HBO=50kr


    hjemmelavet vandkølehoved, til ½" slanger, er vist lavet til noget amd socket men har haft det siddende på mit lga 775 ved hjælp af nogle beslag fra min luft cpu køler(følger ikke med), sku være lavet af en H2O-johnny herinde fra for lang tid siden?, performance mæssigt kunne jeg desværre ikk mærke den store forskel selv da jeg skiftede det ud med mit D-TEK, Fuzion V2, HBO=50kr


    hjemmelavet chipset kølehoved, har aldrig selv haft brugt det. til ½" slanger, HBO=50kr


    ovenstående vand, samlet 100kr!



    PC SPIL:
    Crysis & Crysis Warhead, HBO=150


    Wolfenstein, det nye der udkom her i August, HBO=125kr


    NFS Undercover, + Logitech Wingman Formula Force, rattet virker med XP men ikk vista, HBO=150


    Frontlines- Fuel of War, S.T.A.L.K.E.R - Shadow of chernobyl, Quake 4, Prey, Driv3r, Worms 3D, HBO=120 kr samlet


    hele ovenstående spilpakke + rat 450kr!



    HW:


    E8400 3GHz revision: C0 6mb L2 Cache, 1333fsb, lapped, ingen kvit, HBO: 400kr


    Powercolor ATI x800GT 256mb pci-express grafikkort, befinder sig i Dalmose på vestsjælland, HBO=100 kr.


    ASUS, WL-167G, 54Mbit wireless lan usb dongle, m. orig emballage købt 23/8-2007 v. gamle shg HBO=50kr


    HIPRO, 235W ATX PSU, 92mm fan,uden p4 stik, men har en hjemmlavet molex->p4 stik som følger med, HBO=50kr, budt 50kr @ Mikethk SOLGT!


    NorthQ NQ3703 silent tornado 92mm lownoise Fan, kørt få timer købt 21/9-2007 v. gamle shg, m. fan Grill, 3 pin stik, HBO=30kr


    2 Stk. IDE 100 CD-rom Drev, et sort og et hvidt(sony) Byd


    3 stk. Floppy Drev, BYD


    PCI slot, m. 2 stk. USB 2.0 hunstik, tilsluttes mobo, HBO=15kr.


    Samsung Syncmaster957p 19" crt skærm. min trofaste skærm fra dec. 2002, har haft fra ny af, stadig kvittering (ikke at det betyder så meget) har kun været brugt til min stationære til gaming ind imellem, ikke i nærheden af at være slidt op, kører 1600x1200@75hz, sælges kun fordi jeg har købt en fladskærm for at få lidt mere plads på skrivebordet. HBO=150kr


    Corsair XMS2 pc2-6400 4-4-4-12 2gb dual channel, kvit gamle shg 23/8-2008, HBO= 200
    http://old.edbpriser.dk/Produc…887&searchArea=&Soegeord=


    Kingston HyperX 2x512mb pc2-8500 CL5 1gb kit, vundet her på tweak, m. orig. embl. HBO 100


    ovenstående HW 900kr!



    Case mod:


    2 stk, Sharkoon 80mm UV BLue Reactive Fans, stik klippet af, mener de sku larmer 21db, HBO=50kr (for begge 2, inkl. et CS og et Bio-Hazard Fangrill)


    92mm fan fra en Intel boks køler, tapperne til at klipse den på en box heat sink mangler, BYD


    40mm fan, uden stik, BYD


    PCI slot køler, UV Green Reactive, til at blæse luft bagud, væk fra, eks, GFX, uden stik, BYD


    IDE, 33/66/100 cable, UV Green sleeved, Byd


    7stk. små Dioder (3mm Tror jeg), Blå, forskellige ledningslængde, 12V uden stik, HBO=30kr (samlet)


    2 stk. UV Dioder, 5mm. 12V uden stik, HBO=15kr (for begge 2)


    1 stk. Grøn Diode, I plasthus, så kan indstille retning den lyser i, m. molex stik, HBO=10kr


    1 stk, 30cm UV cold cathode, m. inverter, og Molex stik, og en rund kontakt, HBO=30kr 2 stk 30cm UV cold cathode, m. inverter, molex stik, og PCI slot m. kontakt, HBO=40kr budt 50kr @ nutman SOLGT!


    et stykke, grøn-gul, plastik fjeder der er UV reaktiv, bare pynte gejl, Byd


    ovenstående casemod samlet 80kr!



    IPOD stuff. Da jeg blev røvrendt på ebay over en ipod og jeg samtidig havde købt tilbehøret sælges det igen, da jeg aldrig får købt mig en Ipod, Apple Ipod Fm Radio Remote, inkl. høretelefoner, har aldrig været brugt men dog pakket ud, Læder Itui til Ipod classic, m, bælteclips. Silikone "overtræk" til Ipod Classic, sort, med elastik bånd til arm. 2. stk, beskyttelse folie til Ipod skærm Sælges helst samlet. HBO=150kr (budt 150kr @ BPM) SOLGT!



    hvis nogen vil bytte (jeg vil også gerne købe):
    Ting jeg mangler:
    5,25" fan controller sort, min. 6 kanaler, eks. zalman MFC1 plus - black (har selv en silver og vil gerne have en sort controller, andre mærker kan også bruges.


    et sæt OCZ HPC 2x2gb pc2-8500 ram

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af x-boxer
    kan da godt bruge dit dell xps sæt (: 250 hurtig handel? og hvor befinder det dig?


    kan notere dig for 250 kr indtil videre, ang placering synes jeg det er ret indlysende!(læs indlæg el. se under mit bruger navn.)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    byder da gerne 150,- pp for dit iPod gejl ;) hvis det alt sammen passer til iPod classic ?


    Noteret


    Quote

    Oprindeligt indlæg af ZoeNik
    har du billeder af kabinetterne


    Prøv linket i det det første indlæg :9xo (der hvor der står "for billeder se:")

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nielstm25
    Hejsa. byder 350 for dit xps kabinet, med psu og bundkort i :)


    Noteret, kan ikk se hvor du bor, så gør lige opmærksom på jeg helst ikk sender kabinetterne.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    hvor meget vejer dit hightower fra noisecontrol?


    10,7kg

  • hvad siger du til imorgen. bare så Jacob Hansen har en chance for også at byde ind nu han også har vist lidt interesse... men jeg noterer dig bare for 300kr indtil videre så?