har fyret et Eclipse-kort af- og kører nu med "Platinum" og et stk 285 kort, da ikke
det kan tage begge mine nvidia-kort men kun crossfire med Ati...
overvejer køb af bedre kort f.eks Asus eller Dfi,-gerne et der kan tage 3 dobbeltkort som
GTX285.. men hvilket er bedst og gir mest ydelse un-
please help
bedste x58 bundkort
-
-
Tag et Rampage II. Så kan du køre med enten nvidia kort eller Ati.
http://old.edbpriser.dk/Produc…products&Soegeord=rampage -
tak Balo- findes der ikke flere forskellige Ramage II kort ?-
-
Oprindeligt indlæg af Birgersted
findes der ikke flere forskellige Ramage II kort ?-
Jo, Rampage II GENE & Rampage II Extreme, Extreme er et normalt ATX bundkort og GENE er et Micro-ATX
http://www.asus.com/product.as…i5W4Pw4fH22Mih&templete=2
http://www.asus.com/product.as…86Hj0lGriFHfY9&templete=2
http://old.edbpriser.dk/Produc…ue6532=&Trueval6532=43106 -
er nu meget glad for mit evga x58 sli le bundkort
Rigtig lækkert, og godt hvis du skal oc
-
Jeg kan kun give mine varme anbefalinger til MSI'S Eclipse SLI
Virkelig et lækkert bundkort.
Det overclocker superb og som med alle andre MSI bundkort så er det klippe stabilt
-
Kan godt anbefale Rog II, syntes det er et godt og stabilt board hvor oc er en leg. Om det er det bedste har jeg dog ingen anelse om
-
jeg kan godt anbefale et ASUS P6T7 WS SC.. se det sparker ass
-
Hejzan igen, og tak for råd og tiden på mig.. kører lige nu med et MSI Platinum x58 sli, da mit
MSI Eclipse sli er futtet af... så kan desværre kun kun køre 1 gtx285 nu- overvejer at bestille et nyt
MB til imorgen, og overvejed EVGAs x58 classified eller x4-men lader til EVGAs kort ikke sådan lige at få fat på.. er så DFI og asus Ramage II-
hvilket kort er bedste til OC af 965 ? hvad bruger I der kører 3 og 4 kort ? -
Rasmus66 har netop fyret et MSI Eclipse af. de blive meget varme ligesom Platinum jeg midlertidig
har i- hvor køber man et EVGA classified x58 eller x4 henne.. er ej de nemmeste kort at få fat i
mere- Asrock laver de ikke et godt ATX til 3xsli- ej nemt med 3 stk 285 + lydmodul. nogle grafikkort dækker pci til lyd.
ramage II har en udskældt turbo-funktion. har kortet også den endnu mere udskældte SAS-kontroller som på P&T ?-
hvilket er det allerbedste kort til OC-hvis vi ser bort fra EVGA classified x58 -
Oprindeligt indlæg af Birgersted
Rasmus66 har netop fyret et MSI Eclipse af. de blive meget varme ligesom Platinum jeg midlertidig
har i- hvor køber man et EVGA classified x58 eller x4 henne.. er ej de nemmeste kort at få fat i
mere- Asrock laver de ikke et godt ATX til 3xsli- ej nemt med 3 stk 285 + lydmodul. nogle grafikkort dækker pci til lyd.
ramage II har en udskældt turbo-funktion. har kortet også den endnu mere udskældte SAS-kontroller som på P&T ?-
hvilket er det allerbedste kort til OC-hvis vi ser bort fra EVGA classified x58Til 24/7 oc så skulle Asus Rampage extreme være bedst.
Men Asus er godt nok ikke lige i kridt huset ved mig for tiden synes godt nok ikke særlig godt om kvaliteten på deres bundkort..
Men hvis du er heldig så kan du sikkert finde et brugt EVGA Classified eller finde et i england eller tyskland
-
Oprindeligt indlæg af Rasmus66
Til 24/7 oc så skulle Asus Rampage extreme være bedst.
Men Asus er godt nok ikke lige i kridt huset ved mig for tiden synes godt nok ikke særlig godt om kvaliteten på deres bundkort..
Men hvis du er heldig så kan du sikkert finde et brugt EVGA Classified eller finde et i england eller tyskland
Har intet at udsætte på, Rampage II Extreme. Jeg ville sige go go go.
Man skal bare være være opmærksom på det er en smule bredere end alm atx boards så man skal være sikker på det kan være i ens kabinet.
Men det er classified også så det skal i begge tilfælde være et rummeligt kabinet. -
Oprindeligt indlæg af baloo
Har intet at udsætte på, Rampage II Extreme. Jeg ville sige go go go.
Man skal bare være være opmærksom på det er en smule bredere end alm atx boards så man skal være sikker på det kan være i ens kabinet.
Men det er classified også så det skal i begge tilfælde være et rummeligt kabinet.Ja det er snydt mange Rampage II Extreme og Classified ejere med størrelsen de er faktisk ret brede alligevel de bundkort.
-
Oprindeligt indlæg af Rasmus66
Ja det er snydt mange Rampage II Extreme og Classified ejere med størrelsen de er faktisk ret brede alligevel de bundkort.
Korrekt. -
Kan jeg godt skrive under på, mit evga x58 sli le er ca. 1/3 bredere end mit forrige asus p5ld2 bundkort xD
Men Evga er også voldgodt, mener faktisk det er mugligt at hæve multiplieren, som ellers normalt er låst
Men prøv at kig på komplett.dk :)? Der købte jeg mit.
-
helt Klart ASUS RAMPAGE 2 Extreme efter min mening eller EVGA Classified Køre selv SLI med RAMPAGE 2 Extreme, køre alt for godt, køre 4200 MHZ på luft uden problemer
-
tusind tak for de mange råd- blir nok et Extreme-kort selvom jeg super-gerne ville have
fingre i et classified fra EVGA, der smider det dobbelte eller over 600w til processor-
har valget af bundkort nogen indflydelse på kommende Direct 11-grafikkort,da mine 3stk
Gainward 285 jo nok skal byttes engang med Nvidia GTX3-- hvad de nu får af navn.. er det bedre at
vente ? eller er det bare at få knaldet et i fluks..... har et HAF 932-kabinet så sku være plads nok. -
ingen har EVGA classified på lager, så vælger et Ramage II extreme- får jo win7 nu her og
nvidias Direct 11 kort med gt300, så kan ligeså godt få MB samtidig med styresystemet-
tak venner- en stor hjælp -
God fornøjelse
Smid nogle resultater op når du har lært boardet at kende
-
I will- og tak for alle menneskers interesse for at hjælpe- kaster et ROG i og smider 2 285ere i,
til der kommer GTX380 med DX 11 og nu her win7-så hiver jeg nogle resultater ind--
er spændende om nogle kort kan kører 2stk GTX380 ? men de fylder, hvis det er dobbelt-dobbelt kort----