Ny film er pludselig "forsvundet"?

• For et godt stykke tid siden (vi snakker 6+ måneder) så jeg en trailer på Apple.com for en film der havde Michael Rappaport i hovedrollen, men denne er nu pist forsvundet for mig?

Jeg husker ikke navnet på den, men den handlede i grove træk om at Rappaport spiller en person der kommer på nogle piller der gør at han tror han kan svæve osv, men i virkeligheden sker intet af det (man ser f.eks. i traileren at han svæver, men når så man ser fra hans psykiaters syn ligger han bare og flyder rundt på gulvet :crazyeyes: )

Nu er problemet så: Filmen er VÆK! Jeg kan intet finde på Rappaports imdb.com profil, og husker som sagt ikke navnet på filmen så jeg er pænt lost :( Er det virkelig muligt at de har lukket filmen ned, på trods af at der da var en god lang trailer til den osv?

EDIT:
    Doooh så snart jeg laver tråden får jeg ideen at søge på "Michael rappaport super hero" og finder filmens titel "Special" ... Den er så fra 2006 hvilket forklare at jeg ikke spottede den på imdb (jeg kiggede kun de nyeste).... Grunden til at jeg så fandt den på apple.com for 6 måneder siden var fordi at den fik premiere i USA på dvd der :rolleyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2