Så er det tid til at komme med forslag til et muligt emne i næste uge - fyr endelig løs. Afstemningen vil blive sat igang senest torsdag formiddag.
Husk det skal være noget der er rimelig nemt at dokumentere ved hjælp af et billede.
Så er det tid til at komme med forslag til et muligt emne i næste uge - fyr endelig løs. Afstemningen vil blive sat igang senest torsdag formiddag.
Husk det skal være noget der er rimelig nemt at dokumentere ved hjælp af et billede.
Arbejdsplads
Hej burger
Både i sidste uge og denne uge er du vist forkert på den?
så vidt jeg ved er vi i uge 37 nu?
Men forslag til næste uge, byggeplads
QuoteOprindeligt indlæg af tunfisk
Hej burger
Både i sidste uge og denne uge er du vist forkert på den?
så vidt jeg ved er vi i uge 37 nu?
Nej, for jeg har "navngivet" dem efter den uge udfordringen bliver startet i. Det ville under alle omstændigheder blive noget rod ligemeget om det bliver efter den uge en udfordring starter i eller slutter i.
Vi har valgt at starte dem om fredagen for at give folk et par dage til at hygge sig med en udfordring inden forpligtelser med skole, arbejde m.v. tager over og kommer til at fylde det meste af tiden
Nu også med afstemning.
Mht. "navngivningen". Hvis I hellere vil at opgaverne er navngivet efter den uge de slutter i eller evt. bare med datoer, så sig til, jeg vil gerne ændre det
Jeg har lige lavet det om så det i stedet bliver de datoer udfordringen løber over der er gældende. Hvis det bliver for forvirrende, så sig lige til, så ændrer jeg det bare igen