Witcher: Enhanced Edition - Den store collectors udgave.

• Jeg bestilte for nogen tid siden The Witcher: Enhanced Edition fra Coolshop. Den ene skive var fejlbehæftet så det røg tilbage til butikken med løfte om et bytte - Senere dukker der så en erstatning op, en "normal" udgave af Enhanced Edition uden alt det lækre ekstramateriale som faktisk var hele hovedgrunden til at jeg købte spillet igen. Deres support fortæller at de ikke længere har den store udgave og at jeg må stille mig tilfreds med den jeg har eller returnere den. ;(

Er der nogen der skulle have en enhanced edition de ikke længere gider eller kender et sted som har den stående på lager eller på display, som kan overtales til at sende den med posten. Jeg ville være evigt taknemmelig :9xo

Det er denne her udgave jeg leder efter - ikke den lille plastik udgave der bare indeholder patches og nye adventures.
    [Blocked Image: http://www.coolshop.dk/catalog/product_thumb.php?img=images/boxshots/56550-forside.jpg&w=200]

Tak på forhånd.
    Anders ;)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().