Billeder Uge 34-35: Ting i dit Hjem

• Artisan
    Kan godt li dit billede... Jeg ville dog ha bare lige lidt mere luft omkring mobilen, og lidt mere lys på den, ikke meget, men bare så man kan se den er hvid og ikke grå :)

rasmussen29892
    Ikke så meget at sige her... Ville måske ha haft den sorte kant, på disken, lidt mere ned af, så den var mere centert på skiven :)
    Og jeg kan ikke se dine EXIF data på billede...??
    (EDIT: kunne jeg så se under det store billede ;) )

gaming-king
    Billede er godt, jeg ville dog ha valgt at istedet for den pejer mod vinduet, så ville jeg nok ha valgt at den pejede mod tv'et :) Syntes også vinduet tager opmærksomheden fra fjernbetjeningen...
    Jeg kan heller ikke se dit EXIF data, nok pga den fil format du har gemt billede i...

• Artisan: gir toby ret lækkert foto men lidt mindre tæt beskæring ville være lækkert.

Toby: lækkert billede og godt motiv. mit eneste men er beskæring. den nederste venstre side af skallen bryder billedet lidt. du ku evt prøve at nappe en smule mere af venstre side.

rasmussen29892: fint billede, kunne måske godt bruge en hvid baggrund istedet for bare bordoverfladen, så ville den "springe" lidt mere ud af fotoet.

Gaming king: kan godt se ideen medgenspejling en i bordoverfladen men desværre stjæler vinduet opmærksonheden fra motivet.

vil da lige se om jeg ikke akn tage mig lidt sammen og smide et op til det neste emne ;-)

vh dwmc

• Takker...
    Har også overvejet det, men på en måde syntes jeg det der skaber en "rundcirkle" selv om du ikke ser den er rund, så ser man det på en måde, hvis du forstår hehe...

Men skal nok lige overveje det næste gang :)