hvis der er nogen der har en ekstra beta key så plz send den til therkel.jakobsen@gmail.com

Heroes of Newerth beta keys
-
-
jeg ville også være rigtigt glad hvis der var nogen folk som ville kunne undvære en key hvis de selvfølgelig har 1 til overs
jeg bliver mega glad hvis jeg kunne få en
enten send mig en mail ( kakashi2300@hotmail.com ) eller bare pm mig
-
hey må jeg ikk nok, få en beta key jeg vil virkelig gerne have den!
det ville fandme være sødt af dig!alle mine venner spiller og jeg vil super gerne os få en!:(
der virkelig ikke andet jeg vil ligenu!
min mail er : pimpbiatch@live.dk please det ville være skide sødt ! -
når folk så for en, så forudbestil lige spillet ik
og så shares jeres keys videre
-
nu har jeg fået nok at det lorte spil, altid en flok uduelige tabere på mit hold
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
nu har jeg fået nok at det lorte spil, altid en flok uduelige tabere på mit hold
Nu kender jeg ikke spillet, men sjovt at det altid er dit hold de er på...? -
DotA genren har en MEGET høj learning curve. Et par begynderfejl og dit hold er godt på vej til at være grundigt tæsket. Så det er nok mere spillets natur end individet.
-
Er du også en af dem der sviner dine medspillere til på det groveste? For det er det værste ved det spil, jeg er forarget over hvordan folk snakker til hinanden. Måske er jeg ved at blive for gammel -
Oprindeligt indlæg af Karga
Nu kender jeg ikke spillet, men sjovt at det altid er dit hold de er på...?jeg er selv rimelig spiller, nåede næsten op på 1700 psr, men nu hvor jeg kun kommer på fjolsers hold er jeg næsten nede og runde 1500.
der er bare så mange tabere der spiller, spillede mod nogle svenskere igår som fik snydt
-
jeg er selv rimelig spiller, nåede næsten op på 1700 psr, men nu hvor jeg kun kommer på fjolsers hold er jeg næsten nede og runde 1500.
der er bare så mange tabere der spiller, spillede mod nogle svenskere igår som fik snydt
Tilføj ildhund på din friend list. så kan du være med i nogle gode games hvor vi er rigtig rutineret fra dota af.. Vi er 4 og nogle sjældne gange 5. så kan du jo være med der
-
kan da være jeg giver det en chance igen så
-
kan da være jeg giver det en chance igen sådu spiller vel de rigtige games?? med AB og no noobs etc?? no leavers osv osv..
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
du spiller vel de rigtige games?? med AB og no noobs etc?? no leavers osv osv..
AB sker jo aldrig alligevel, som regel 1550+ eller 1600+, hvilket jeg ikke kan mere
har for længst droppet EM
-
AB sker jo aldrig alligevel, som regel 1550+ eller 1600+, hvilket jeg ikke kan mere
har for længst droppet EM
Når du spiller alene skal du joine de spil eller selv hoste en der hedder NO LOCKS og så AB.. så kan man give den gas
så er der ikke alle de lorte teams
som jeg så selv er..
-
hurra det er weekend og all russere og tyrkere spiller HoN, og man kan kun tabe med dem
-
hurra det er weekend og all russere og tyrkere spiller HoN, og man kan kun tabe med demadd mig på friends.. så kan vi game lidt
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
add mig på friends.. så kan vi game lidt
har jeg for længst gjort, du er aldrig på
-
har jeg for længst gjort, du er aldrig på
jeg har været på i dag.. og har da ikke set der er nogle der har addet mig. hva hedder du ? Bare Genzo?
-
Sinysh
-
Please giv mig en betakey.. Smetana_goest@hotmail.com !