V/s/k computer

  • Hej alle sammen. Jeg skal snart til at flytte fra min lejelighed og til noget nyt. Jeg vil gerne spare pladsen, og har derfor tænkt mig (måske) at sætte min stationære maskine til salg.


    Ny Computer
    Jeg overvejer at investere i en kraftig bærbar eller en iMac, dog er jeg kommet meget i tvivl mht. om det skal være en pc eller mac.


    Jeg spiller ikke særlig meget, faktisk stort set aldrig, men når det endelig er, så bliver der spillet en del 1st-person-shooter samt GTA IV på maskinen. Jeg har kigget lidt på Apple's iMac's men er i tvivl om de kan klare spillene mht. de grafikkort der sidder i dem, i forhold til alm. kraftige laptops, og hvor meget ekstra man egentlig får.


    Derudover arbejder jeg meget med webdesign og især Adobe's programmer (Photoshop og Dreamweaver).


    Salg af nuværende computer
    Jeg skal slf. have solgt den nuværende stationær som jeg har opgraderet for mindre en 1 md. siden med nyt bundkort, kabinet, processor, ram og strømforsyning. Jeg ville gerne høre nogle bud på, hvor meget jeg kan få for det nuværende system


    Antec Performance P182
    MSI X58 Pro, Socket 1366
    Intel Core i7 820, 2.66 GHz
    6 GB Corsair Dominator DHX+ DDR3, 1066 MHz
    Inno3D GeForce 8800GTS, 320MB GDDR3-Ram
    320 GB Samsung SpinPoint, 7200 RPM
    250 GB Western Digital, 7200 RPM
    250 GB Western Digital, 7200 RPM
    Notuka NH-U12P SE1366 CPU-Fan
    Corsair TX 750W PSU
    22" Samsung SM 2232BW
    Logitech DiNovo Edge
    Edifier C3 2.1
    Microsoft Windows Vista Home Basic 64-bit


    Højtallerne har jeg måske overvejet at beholde, men kun måske. Computeren sælges samlet!


    Løsdele til salg
    ASUS P5N-e SLi
    Intel Core2Duo E6750 2.66GHz
    4x 1 GB Corsair XMS2 800MHz, PC6400


    Disse dele kan evt. sælges seperat.Ny computerNu computer

  • Jeg synes helt klart du skal købe en iMAC. Den er utrolig dejlig at arbejde ved. Du skriver du skal lave web og grafisk arbejde, og så skal du helt klart have en MAC. Om det så bliver en MBP eller iMAC gør ikke så meget (sidder selv med en MBP og laver video - premier pro/After effects/photoshop).


    Det er meget bedre at arbejde med på MAC, end på en PC..!