[PROBLEM LØST] Hjælp til Farcry 2

• Hej.

Jeg har et lille problem med Farcry 2, det er lige i starten af spillet, efter man er blevet reddet fra hotellet, og hjulpet i sikkerhed i en hytte. Jeg sidder fast i hytten og kan simpelthen ikke greje hvordan jeg kommer ud af hytten og i gang med den allerførste mission.

Mit spil er 3 uger gammelt, og kom med den nyeste patch...

Håber virkelig der er nogen herinde der kan hjælpe...

På forhånd tak.

Marc

• er det det der rum hvor der står en mand og spæger for vejen? min gjorde det da mit lydkort fyttede af

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

• Kan ikke lige huske det da det er noget tid siden snart, men vil tro du skal hen og "snakke" med en i hytten, inden du kan komme ud.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af sortemis
    er det det der rum hvor der står en mand og spæger for vejen? min gjorde det da mit lydkort fyttede af

Yes, det er det rum... Det er inde i det rum, man får tildelt sin aller-første mission... Lige i starten... Det lyder ikke godt med lydkortet :boxed: , men det lyder samtidig underligt at det skulle gå ind og påvirke koden/programmeringen i spillet ???

@ urbananen : Har prøvet alle taster og 'at snakke med dem', men det kan man/jeg ikke... Jeg kan faktisk ikke interagere med personerne i hytten på nogen måde...