Jeg vil nu have den sidste bekræftelse på at World at War er pengene værd.
Er det et spil i vil anbefale, hvorfor og kan det betale sig at købe det, når Modern Warfare 2 står på trapperne?

Call of Duty WAW
-
-
100%
COD4 er bedre men W@W er alle pengene værd.Singleplayer kampagnen er god, bedre end cod 4's (personlig mening).
Multiplayer er også god... Slår ikke cod 4's multiplayer men det er sjovt når du bliver lidt træt af moderne krigsførelseSå er der også Nazi Zombies som du kan få mange timer til at gå med, især hvis du spiller med dine venner uden cheats.
-
Man kan ikke sige det bedre end fredek har lige gjort
... og husk, du kan altid låne på biblioteket og prøve spilet gratis
-
Oprindeligt indlæg af fredek
100%
COD4 er bedre men W@W er alle pengene værd.Singleplayer kampagnen er god, bedre end cod 4's (personlig mening).
Multiplayer er også god... Slår ikke cod 4's multiplayer men det er sjovt når du bliver lidt træt af moderne krigsførelseSå er der også Nazi Zombies som du kan få mange timer til at gå med, især hvis du spiller med dine venner uden cheats.
Har det på samme måde... Næsten da..
WaW er efter min mening langt bedre end 4'eren..
Både multiplayer og singleplayer slår 4'eren..Og jo, Nazi Zombies som alle kalder det er sjovt..
Og det er den nye Shi No Numa Zombie bane også..(Som ikke er nazi zombies, men Japsere)
-
Jeg har besluttet mig for at købe spillet, så jeg håber at jeg kan møde nogen af jer online, hvis i altså har det til konsol.
-
Det kommer an på om man er til WW2 spil eller til Moderne krig.. jeg er selv ikke til WW2 spil.. derfor spørger du mig.. så nej..
-
Oprindeligt indlæg af zaxder
Jeg har besluttet mig for at købe spillet, så jeg håber at jeg kan møde nogen af jer online, hvis i altså har det til konsol.Hvis du kommer online på Xbox 360, kan du bare tilføje mig som ven...
Gamertag: BubbiBubbi -
FPS er efter min mening ikke at spille på konsol ud over Army of Two
men for lige at vende den der WaW ting der så ville jeg personligt vente med at bruge de "spil penge" til Modern Warfare 2 kommer
har prøvet og set lidt på WaW men syntes bare ikk det kan blive ved med at være godt at lave spil over WW2, det bliver sq kedeligt i længden, det sidste WW2 jeg købte var MOH Airborne som er super fedt fordi man lige pludselig selv kan bestemme hvor man vil lande i banen osv
-
nu er CoDWaW bygget på samme engine som CoD4 men det er forstille tider man spille i, og da jeg godt ka lige WW2 First-Person-Shooter har jeg købt WaW istedet for CoD4 da jeg bla. beta testede MP i WaW og var vild med det selv om jeg ik får gamet det så meget mere
-
Oprindeligt indlæg af BPM
FPS er efter min mening ikke at spille på konsol ud over Army of Twomen for lige at vende den der WaW ting der så ville jeg personligt vente med at bruge de "spil penge" til Modern Warfare 2 kommer
har prøvet og set lidt på WaW men syntes bare ikk det kan blive ved med at være godt at lave spil over WW2, det bliver sq kedeligt i længden, det sidste WW2 jeg købte var MOH Airborne som er super fedt fordi man lige pludselig selv kan bestemme hvor man vil lande i banen osv
Så er det da kun fordi du ikke kan finde ud af det..
FPS er genialt på konsol..Jeg synes helt klart at de moderne våben i 4'eren er for kedelige..
Er da ikke noget federe end at løbe rundt med en kar98k og owne..
Ingen red dog sight til at hjælpe eller noget.. Bare dine personlige sigteevner..Men sådan er vi heldigvis så forskellige..
Og bliver endnu federe med CoD7.. Der går jo rygter om at det skal foregå under Vietnamkrigen.
Det bliver bare alt alt for fedt..Det ender nok desværre med jeg også køber MW2 til Xbox, pga. mine kammerater også gør,
men synes bestemt ikke du skal springe CoD:WaW over bare pga. det spil..Og endnu bedre er det jo at Map Pack 3 kommer her til August til CoD:WaW..
http://callofduty.com/supplies/wawmappack3/ -
Spillet er købt til computer Bubbi, desværre.
-
Spillet er købt til computer Bubbi, desværre.Hvorfor skriver du så det her
"Jeg har besluttet mig for at købe spillet, så jeg håber at jeg kan møde nogen af jer online, hvis i altså har det til konsol"
Har du fået det og hvis ja hvad hedder du i spillet?
-
hehe ja jeg kan simpelthen ikk funde ud af FPS på konsol jeg mangler så meget den mus
men jeg har da gennemført Halo 3 på min 360'er
og
jeg overvejer at købe WaW men ved ikk om jeg gider mere WW2 det bliver da for kedeligt
hehe btw med red dot sigte, jeg spiller kun hardcore og bruge iron sight hvis jeg endelig bruger sigte
-
Jeg vil sige at når man først kender spillet er ironsight bedre end reddot
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Hvorfor skriver du så det her
"Jeg har besluttet mig for at købe spillet, så jeg håber at jeg kan møde nogen af jer online, hvis i altså har det til konsol"
Har du fået det og hvis ja hvad hedder du i spillet?
Hov det var sku en fejl
Der skulle stå: Hvis i altså har det til computer..
Spillet er ikke downloadet færdigt endnu, men om 7 minutter kan jeg give dig dit svar.
Ang. fps spil til konsol, så fungerer det aldeles fint til begge dele.
-
Hov det var sku en fejl
Der skulle stå: Hvis i altså har det til computer..
Spillet er ikke downloadet færdigt endnu, men om 7 minutter kan jeg give dig dit svar.
Ang. fps spil til konsol, så fungerer det aldeles fint til begge dele.
Oki
Jeg hedder a_skitzo
-
Jeg hedder Zaxder
-
Har lige sendt dig en friends anmodning, så kan vi se hvornår vi hver især er online og evt snuppe et lille spil:-)
-
-
Lagger det hos dig?