nyt kamera til 2000-2500

• jeg vil have et digitalkamera det skal bruges til til lidt af det hele men jeg har en plan om jeg skal tage en del billeder af mad... jeg er helt ny til det her med ig tage billeder jeg har kun det kamera der sidder i min mobil og det er noget lort..

mit buget er ca 2000-2500

jeg har kigget på de her..

Panasonic Lumix DMC-TZ7EP-K

Panasonic Lumix DMC-FZ28EG-K

Canon PowerShot SX10 IS

Canon PowerShot SX200 IS

jeg helder nok mest til Panasonic Lumix DMC-FZ28EG-K...

er der andet der kan anbefales...

• Jeg ville helt klart vælge FZ28'eren - nok fordi jeg har den selv :D

Super godt kamera og helt eminent til makro fotografering.

Hvis du er interesseret kan jeg lægge et par shots på min server til download, så kan du se hvad en foto noob som mig kan få ud at sådan et kamera.

• Så lad være med at hente den. Det er såmænd bare 10 stk. billeder i et selvudpakkende .rar arkiv for at gøre det nemt for dig - og samtidig for at du kunne få billederne i fuld størrelse.

Domænet filen er lagt på er mit firma domæne, og hvorfor i hulan skulle jeg sende dig en virusinficeret fil ??? Hvis du yderligere skulle undre dig over hvorfor linket er sendt i en PM, så er årsagen simpel. Fil størrelsen er 50 MB - og der skal ikke klikkes mange gange på det link før mit webhotel brokker sig.

Er du paranoid ?

Oprindeligt indlæg af Woqini
    Så lad være med at hente den. Det er såmænd bare 10 stk. billeder i et selvudpakkende .rar arkiv for at gøre det nemt for dig - og samtidig for at du kunne få billederne i fuld størrelse.

Domænet filen er lagt på er mit firma domæne, og hvorfor i hulan skulle jeg sende dig en virusinficeret fil ??? Hvis du yderligere skulle undre dig over hvorfor linket er sendt i en PM, så er årsagen simpel. Fil størrelsen er 50 MB - og der skal ikke klikkes mange gange på det link før mit webhotel brokker sig.

Er du paranoid ?

ja jeg er paranoid men det betyder jo ikke folk ikke følger efter mig vel..... :D

jeg undskylder. det virkede bare skummelt men jeg har kigget på dem meget fine billeder... hvor var du på skitur så lækkert ud..