Søger 7 gutter til et Diablo 2 PVM-hold :)

• Heysa allesammen

Jeg overvejer kraftigt at begynde på Diablo 2 igen, men det er (som de fleste ved) ikke specielt sjovt, når man ikke kender nogle andre der spiller det. Der er sikkert også nogle andre som har det på samme måde derude, og derfor har jeg besluttet, at lave et Diablo 2 PvM-hold, altså bare et fun-hold

Vi starter allesammen nye characters, og vælger vores eget class. Vi kører alle act's igennem på Normal, og derefter må vi så konkludere om vi er parat til Nightmare :) - jeg satser meget på at folk kommer til at lave godt med teamplay, og at det bliver kanon hygge :D - Desuden, så kan jeg sagtens sørge for en ventrilo-server, for dem der har mic (så som mig selv). ALLE er velkomne til at være med, bare så længe de er danskere ;)

Hvis det har fanget jeres interesse (hvilket jeg håber), så tilføj mig enten på MSN: chrizleo@hotmail.com eller STEAM: ephsyco

Håber at der er nogen som henvender sig :D

Jeg giver updates på, hvor mange der indtil videre er med, så folk ikke tror at der stadig er ledigt, når der faktisk er fyldt op :)

Håber at høre fra jer!

Gigabyte GA-EX58-UD4P
    Core i7 920 2.66Ghz
    Corsair Dominator 3 x 2GB 1600mhz DDR3
    Samsung Spinpoint F1 750GB
    ASUS GTX280 SLI

• jeg er sku med :)

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black