Hej med jer!
Jeg formoder, I har mødt en som mig før. Desperat og træt af ikke at kunne create wc3 spil.
Men før I springer videre, vil jeg pointere, at jeg ikke søger den sædvanlige begynderhjælp
Dermed mener jeg, at jeg har portforwardet min D-Link DIR-635. Porte 6112-6119 selvfølgelig.
Som min desperation vokser, er jeg begyndt at spekulere på, om problemet er min firmware (hvad end det så er) Jeg er ikke ligefrem ekspert på området.
Jeg har læst et sted, at den firmware 1.09 kan forårsage problemer med hosting af wc3 spil. Ved ikke, om det er rigtigt?
I tilfælde, hvor ville jeg være i stand til at nedgradere den?
Sidste spørgsmål vil være, er det muligt, at min internetudbyder blokerer portene, eller ikke giver mig fuld adgang? Jeg har prøvet den gratis portchecker og den siger, at porten ikke er åben eller tilgængelig (reachable).
Jeg har endda prøvet DMZ og deaktiveret firewall. For ikke at nævne, at jeg allerede bruger en statisk IP. Uanset hvad jeg gør, ser ud som om jeg er ude af stand til at create
Jeg håber, at nogle kloge mennesker derude er i stand til at hjælpe mig.
TAK
TwiceNice
Wc3 hosting problemer - d-link dir-635
-
-
Lige for at være sikker er det så både TCP og UDP du har forwardet?..
http://www.portforward.com/eng…/DIR-635/Warcraft_III.htm
Bare lige en guide hvis du skulle være i tvivl om noget..
-
Hej. Problemet fikset. Kontaktede cybercity, som på en eller anden forunderlig måde åbnede porten. Tak for svaret ellers!
TwiceNice