Call of Duty World at War og Windows 7

• Er der nogen herinde som har oplevet at blive kicket af punkbuster med fejlen "Unknown Windows API (131136)" igen og igen efter kort tid på serveren?

Har prøvet ALT, der er intet andet end spillet og steam der kører, har prøvet at køre både steam, spil og punkbuster som admin og i kompatibilitets tilstand uden det hjalp.

Ved godt at Windows 7 ikke er RTM endnu men "kun" RC, men det er stadigvæk nedtur ikke at kunne spille online...
    Americas army virker fint, og det bruger også punkbuster, så jeg fatter ikke hvad der går galt med COD.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Malk
    Er der nogen herinde som har oplevet at blive kicket af punkbuster med fejlen "Unknown Windows API (131136)" igen og igen efter kort tid på serveren?

Har prøvet ALT, der er intet andet end spillet og steam der kører, har prøvet at køre både steam, spil og punkbuster som admin og i kompatibilitets tilstand uden det hjalp.

Ved godt at Windows 7 ikke er RTM endnu men "kun" RC, men det er stadigvæk nedtur ikke at kunne spille online...
    Americas army virker fint, og det bruger også punkbuster, så jeg fatter ikke hvad der går galt med COD.

Jeg har oplevet det samme. Dog sker det ikke så tit længere......

Du kan læse lidt om det her:

http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=83763

• Det har jeg aldrig oplevet, kører dog heller ikke med steam så ved ikke om det er der skoen trykker?

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Jeg bruger heller ikke steam. Sådan som jeg har forstået det så er det punkbuster som ikke er helt vild med windows 7. Men det er nok snart en uge siden at jeg sidste blev smidt af en server.

Oprindeligt indlæg af recruit
    Jeg bruger heller ikke steam. Sådan som jeg har forstået det så er det punkbuster som ikke er helt vild med windows 7. Men det er nok snart en uge siden at jeg sidste blev smidt af en server.

Ok, har som sagt aldrig oplevet det.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• prøv at opdatere PB

ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

• Har opdateret punkbuster, som jeg skrev har jeg forsøgt alt der kan forsøges uden held. :(

Intel 320 128Gb SSD
    My flickr

• jeg har en mildertidlig løsning på det her problem, det er faktisk nemt.

det er fordi du kun ka se PnkBstraA køre i Services fanen når du har Joblisten fremme som her:

[Blocked Image: http://i885.photobucket.com/al…a99dk/Win7TaskManager.jpg]

du ska os bruge PnkBstraB men du ka ik bare alså starte den hvis du ved hvor den ligger, så download pbsvc.exe på 775kb så ka du "Test Services" el. "Install/Re-Install PunkBuster Services" uanset hvilken du vælger så forsvinder den af en el. mærkelig grund efter noget tid men ik når du gamer, det har jeg ik levet den gør, når jeg gamer Call Of Duty: World At War.

men når du har kørt pbsvc.exe så kommer PnkBstrB i Services fanen når du har Joblisten fremme som her:

[Blocked Image: http://i885.photobucket.com/al…7TaskManagerPnkBstrab.jpg]

så højreklikker man på den og trykker "Start Service" og så ka du gå ind og gamle Multiplayer til de spil som ska bruge PunkBuster for at køre så dropper ens ping fra 999 til normal plus man blir ik kicked :)

har fået afvide hvis du går ind i Start --> Computer --> Højre klikker "Manage" / "
    Administrer" --> "Services and Applications" / "Tjenester og Programmer" --> "Services" så finder PnkBstrB

[Blocked Image: http://i885.photobucket.com/al…c53/puma99dk/Services.jpg]

lige billeder ovenover og så double klikker på det så "PnkBstrB Properties (Local Computer)" / "PnkBstrB Egenskaber (Lokal Computer)" kommer frem så tryk på fanbladet "Log On" / "Log På" og sæt flueben i "Allow service to interact with desktop" / "Tillad tjeneste at interagere med skrivebord" som vist her:

[Blocked Image: http://i885.photobucket.com/al…cesPnkBstrBProperties.jpg]

og så tryk "Apply" / "Anvend" og så "Ok" så luk vinduet så skulle man ik har det problem mere, men jeg synes stadig at min PnkBstrB forsviner efter noget tid når jeg ik har brugt spillet så jeg køre bare "Test Services" i pbsvc.exe så starter den og så testen er færdig lukket jeg bare pbsvc.exe ned igen så ka jeg fint game.

[Blocked Image: http://i885.photobucket.com/al…unkBusterServicesTest.jpg]

pbsvc.exe ka hentes her:

pbsvc.exe (Fra evenbalance.com)

• Har jeg prøvet, og jeg får ingen fejl heller når jeg kører services testen, men bliver stadigvæk kicket med samme fejl "Unknown Windows API (131136)"

Intel 320 128Gb SSD
    My flickr

Har jeg prøvet, og jeg får ingen fejl heller når jeg kører services testen, men bliver stadigvæk kicket med samme fejl "Unknown Windows API (131136)"

hvis du ik har slået alt UAC fra som mig ska du nok køre det som administrator, og hvis du køre 64bit ka det is være fejlen, køre selv kun 32bit.

• Hmm jeg køre også Windows 7 og spiller World At War meget og det køre slu fint her, men jeg køre helller ikke spillet igennem Steam.

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Hmm jeg køre også Windows 7 og spiller World At War meget og det køre slu fint her, men jeg køre helller ikke spillet igennem Steam.

haha, nej det ska man så heller ik da, gør jeg heller ik :)

• jeg havde også det problem men jeg opdaterede bare pb men så begyndte mit bare at crash efter kort tid.. så jeg måtte slukke pcen på kanppen :(

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

• Har forsøgt at køre alt som admin, både samtidigt og hver for sig, UAC har jeg også forsøgt slået fra.
    Og det er lidt svært at køre spillet uden steam når det er købt igennem steam...

Intel 320 128Gb SSD
    My flickr

Har forsøgt at køre alt som admin, både samtidigt og hver for sig, UAC har jeg også forsøgt slået fra.
    Og det er lidt svært at køre spillet uden steam når det er købt igennem steam...

så er det nok et stream fix du ska bruge og ik et punkbuster fix.

• Efter at have lavet et clean install af build 7100 virker både COD og AA3 multiplayer med punkbuster uden problemer.
    Build 7201´s windows update virkede ikke (eller Microsoft udgav ikke updates til det build) så derfor gik jeg tilbage til 7100.

Intel 320 128Gb SSD
    My flickr