K: Hardware søges!

  • Søger lidt af hvert til min lillebrors computer, da han ligger på hospitalet, og blev opereret i jernen, efter at have prøvet 12 slags medicin uden hjælp :(
    Men en operation hjalp, og han har kun snakket om computer, og synes så det var på tide at jeg ville give en gave, og det er så en stadionær jeg er igang med at samle, som jeg havde til at lægge.. :D
    Det er en meget fin en, men mangler lige resten af hardware'ne til han's computer..


    Det består af følgende ting:
    +120GB Harddisk (helst Sata)
    GeForce 8800+ og op efter!
    DDR2 ram blogge, det skal nok være 667MHz 2x2GB eller 2x4GB
    evt. et fedt kabinet :)


    Skriv meget gerne..


    Der kan evt. byttes/sælges med nogle af de her ting :)
    Processor: Intel Pentium 4 3.20GHz LGA775 socket :)
    Harddisk: 40GB ATA Harddisk?
    Grafikkort: Nvidia Inno3D Geforce 6600 124mb eller 256mb (kigger lige igennem i morgen)
    Bundkort: ASRock 775Dual-880Pro


    Skriv løs, bare husk noget Info om tingene :)

  • Har et super lækkert Lian Li A17B Kabinet jeg ska af med. Det er 3 måneder gammel.
    Det er fra den 17-03-09. Der er ingen synlige ridser, eller skader.
    Skal af med det, da det er for lille til vandkøling, og har li fået vandkøling i et nyt kabinet.
    Det er helt klart et lækkert kabinet, masser af plads.


    http://www.lian-li.com/v2/en/p…1&sc_index=25&ss_index=62


    Der er 1 ekstra harddisk bur med. Der er 2x 120MM blæsere i front. 1x120 Bagi, 1x140 i Top.


    Har et bud på 500pp. Men synes du sku ha chancen for det os.

  • phoenix2010:
    Hej..
    Kan godt li' kabinettet, og ville rigtigt gerne have det, men ved ikke om jeg har nok penge til kabinettet, da jeg også skal købe en køler..
    Men jeg skal se hva jeg får i løn, for ville meget gerne købe det, men prisen kommer nok til at lægge på 400kr. hvist?
    men du må skrive tilbage hvis køberen springer fra, og du er intra i at sælge det til den pris..


    Mvh Jacob Lundgaard

  • jeg har en Hitachi Deskstar 160gb ATA/IDE-133 med 7200rpm og 8mb cache hdd produceret i Dec-2007 men købt sidste år, ka ik lige huske hvornår men der er kvittering på den og den funker 100%


    og så har jeg en Samsung SpinPoint P80 160gb SATA med 7200rpm og 8mb cache, men om den funker 100% ved jeg ikke, men den virker fint og men har gjort med den i snart 2-3måneder nu uden problemer har ingen kvittering el. noget på den.


    hvis du evt. kunne bruge begge vil det da være et plus da jeg ska ha opgraderet til 2x1TB istedet for alle de her små hdd'er jeg sidder med.


    har nemlig 3x500gb, 1x250gb & 2x160gb lige pt. og det er ik nok til mig helt derfor jeg vil af med de 2x160gb i første omgang.


    så kom med et bud evt. og så ka vi måske finde en oki pris for dem begge hvis det er.
    De befinder sig i esbjerg :)


  • kom med et bud evt. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacob92
    puma99dk:
    Ved ikke helt hva de er værd..
    Du må have en mindste pris, eller noget i den stil :D


    Mvh jacob


    hvad siger du til 300pp ?

  • puma99dk:
    ahh.. er det ikke lidt i overkanten.. :P
    du kan jo få en Hitachi DeskStar ny til 300kr., som er en 320 GB / 7200 rpm / 16 MB / Serial ATA-300
    nu tog jeg bare lige en, med samme mærke, lige at samligne med..
    Men tror vi skal lidt ned i pris så :)


    Mvh Jacob Lundgaard


  • så kom med et bud, men vil ik under 200pp da ka de blive smidt i gemmeren...

  • Jeg har 2 Seagate Barracuda 160 gb. P-ATA diske, stortset ikke brugt. Har de interesse? hvis du har en max. pris så bare nævn den.


    God bedring med din bror. Jeg håber han kommer sig.

  • puma99dk:
    Fandt lige ud af at jeg skal bruge Sata til hans computer, da ATA stikkene ikke er så lange..!
    Men er intra i den ene sata du har så :)
    byder 100kr. på den :)



    phoenix2010:
    Okay, hmm..
    skal da lige finde ud af om det engang kunne være intra, men skal lige have ordnet min lillebrors computer først :P



    trh55:
    hej.. hmm.. P-ATA har jeg godt nok ikke hørt før?
    Har lige fundet ud af at jeg skal bruge sata til computeren, men skriv gerne lige tilbage, om hva det er for noget :P


    og tak for det :)
    han har det fint intil videre da :)
    Og glæder mig til at vise hans pc, når den er færdig :D


    Mvh Jacob Lundgaard