• jeg er kommet ind i det men når jeg prøve at lave en account for jeg database errour
    EDIT: og hvis jeg tager offline mode og tager en bane crasher den :( big bug game!

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet en gang, sidst af Blackbrizz ().

  • Øv man kan vist heller ikke bruge sin gamle account :S Det er da noget lort..

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Jeg har lige spillet den første trænings mission og gennemført nu forsøger den at kontkate en server og update min profil men den har stået i 20min :S


    Hmm men der er vel ingen grund til at gennemføre training i offline mode? Mener da man skulle være online for at kunne gennemføre training og gemme ens achievements, skulle man da i det gamle mener jeg...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Hmm men der er vel ingen grund til at gennemføre training i offline mode? Mener da man skulle være online for at kunne gennemføre training og gemme ens achievements, skulle man da i det gamle mener jeg...




    Er skam også Online... ;)

  • kan sku ikke få pisset til at virker.... det er sku godt nok et big bug game

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Jeg kan fint få mit til at virke. Men er godt nok skufftet over spillet. Nu er jeg godt klar over det er gratis. Det er lige som om de er 5 år bagude. Også er det bare vildt rodet.

  • Jeg spillede beta'en og der havde jeg også nogle problemer.
    Det første jeg fandt ud af er at man ikke skal køre i window mode, der gik alt bare i stå!!!
    Husk at opdatere jeres drivere fuldt ud.



    mit spil fryser stadig lige i det jeg starter banerne, men jeg lader den lige stå 10-15 sekunder og så kører det bare igen :D


    men der var en del bugs i spillet med våben der forsvandt..