Thermaltake Spedo Advanced Gaming Case

• Kabinettet der skal anmeldes idag hører under entusiastsegmentet og er et af Thermaltakes flagskibe. Navnet er Thermaltake Spedo Advanced Gaming Case, som tilbyder en lang række revolutionære features, der adskiller sig fra andre high-tower kabinetter. Det bliver spændende at kigge nærmere på dette luksuriøse kabinet, som indeholder så mange detaljer, at det kan være svært at illustrere via billeder.

http://www.tweak.dk/review/The…anced_Gaming_Case/972/1/1

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2009/review/972/tweak_dk_thermaltake_spedo_2.JPG]

• Ser rigtig lækkert ud mhs til features, desværre er designet ikke lige min smag, men det er også det. Kunne ellers godt bruge mulighederne for kabel arrangement til mit nuværende setup, og hvis prisen ellers passer kunne det godt være en mulighed?

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Ja, jeg kan godt anbefale det.
    Dog synes jeg der er bedre alternativer derude til den høje pris.

Godt nok er kabinettets features utrolig fancy, men kvaliteten er ikke i top mht Thermal Chamber modulerne. Men hvis du godt kan lide designet og muligheden for at kunne placere kølere mange steder i kabinettet, deriblandt ved CPU'en, så er Spedo da helt klart et godt bud på et fremtidigt kabinet.

• Kabinettet er rummeligt og der er god plads til udvidelser.
    Du skal bare være opmærksom på, at ekspansionslotsne ikke er ligesom på andre kabinetter. Dem her er værktøjsfrie og fungere således at du fjerner midten af hver ekspansionslots, sådan at grafikkortenes DVI udgange kommer ud igennem ekspansionslotsne. Ekspansionslotsne sidder fast og det er kun midten af den som man kan tage af. Desværre kan man ikke sætte midten af ekspansionslotsne tilbage på igen,
    Jeg var så heldig at beholde kabinettet, du kan købe det til halv pris hvis du er interesseret,