Den søde puletid for voksne.

  • :))
    he.sød hund du har der hans :D
    den er lige så underlig som min hund :)
    den finder sig også i alt


    :cheers:
    god jul alle sammen

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Kors, en julehest 8o :D



    Vover pelsen og spørger om det ikke skulle være Pulehest............ :O:O:O:O - ja ja rolig nu - sidder på job og røøøøøøøvkeder mig - men skal snart have lidt julemad - og så skal den fucking telefon bare holde sin kæft....... :]

  • Quote

    Originally posted by WizzarD
    Vover pelsen og spørger om det ikke skulle være Pulehest............ :O:O:O:O - ja ja rolig nu - sidder på job og røøøøøøøvkeder mig - men skal snart have lidt julemad - og så skal den fucking telefon bare holde sin kæft....... :]


    På arbejde? Kors, du har da ingen skam i livet :D


    Hvordan kan det være?

  • Quote

    Originally posted by Torque


    På arbejde? Kors, du har da ingen skam i livet :D


    Hvordan kan det være?



    Tjaaaaaa - nogen skal jo sørge for at i andre får hjælp når i brænder juledekorationen af eller taget blæser af hytten - "elementært min kære Watson"..... ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Hva' så "Hansemand" er der en der er "tyk bag ørerne" ;) Så er vi s.. 2 ;)
    God jul - forresten :)


    *SAG* :))


    Nej, er ikke tyk bag ørerne, har jeg ingen grund til at være. ;)
    Er sommetider bare lidt, som Wizzard skriver.... Tosset... ;);)

  • jeg tror næppe at hans er tyk bag ørerne :D
    hun får vist riglig,så godt som han har det :D


    og hun vil ikke ha mig ;( .så hun får nok ;)

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    lol, tag et billed hvor han har brillerne og overskægget på... :D


    Det prøvede jeg også på, men jeg kunne ikke få ham til at sidde stille længe nok, så jeg kunne komme til at filme ham.
    Det var slemt nok at få nissehuen over hovedet på ham. Måtte have konen til at hjælpe og det kostede dyrt i hundekiks. Var også lige før han åd nissehuen, skæg og briller og det hele... He he...Skøre hund. ;)
    Naboen holdt ikke jul hjemme i år, så jeg måtte selv lige lege julemand senere på dagen og der skulle jeg jo bruge nissehuen. ;)

  • Quote

    Originally posted by Maverick
    :T Øhh, Hans, du er jo ikke helt ung længere, så mon ikke en pulemåned er mere end du kan klare ?(?(


    Jeg har jo haft et 40 kvinder harem engang, så et helt år, ville ikke være et problem. ;)


    Quote


    :boxing: Du kan vel tage det :boxed:


    Det kan du tro jeg kan. Elsker at drille lidt og så skal man jo helst kunne klare, at blive drillet lidt selv. ;)


    Quote


    Jeg tror jeg vil forelægge dit forslag for min bedre halvdel.
    Så hvis jeg er væk i længere tid, ved i hvorfor.
    Ha´ en fortsat god jul allesammen :cheers:


    He he.... Start nu ikke for hårdt op. :crazyeyes:
    ILM :D

  • Quote

    Originally posted by johnni
    jeg tror næppe at hans er tyk bag ørerne :D
    hun får vist riglig,så godt som han har det :D


    og hun vil ikke ha mig ;( .så hun får nok ;)


    Hi hi.... Skulle jeg da heller ikke gerne være. Er kun et ½ år siden jeg blev gift med hende. ;)


  • Mente nu ellers at vejen frem ville være fuld skrue fra starten, og så ellers tage det som det kommer.
    Men dit forslag er taget til overvejelse...

  • Quote

    Originally posted by Maverick
    Mente nu ellers at vejen frem ville være fuld skrue fra starten, og så ellers tage det som det kommer.
    Men dit forslag er taget til overvejelse...


    Det er jo det med alderen. Det nytter jo ikke noget, at man starter vildt op og så går død med det samme, nej stille og roligt og så fuld skrue.
    Det er lidt som et tog.... Når det først er oppe i fart, er det ikke sådan lige at standse. ;) :))

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Det er jo det med alderen. Det nytter jo ikke noget, at man starter vildt op og så går død med det samme, nej stille og roligt og så fuld skrue.
    Det er lidt som et tog.... Når det først er oppe i fart, er det ikke sådan lige at standse. ;) :))


    Haha :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by WizzarD



    Tjaaaaaa - nogen skal jo sørge for at i andre får hjælp når i brænder juledekorationen af eller taget blæser af hytten - "elementært min kære Watson"..... ;)


    Er du falck-redder? :D