Den første bøde og klip i kortet

  • Jeg har haft kortet i snart 12 år og jeg har heller ikke fået nogen bøder eller klip overhovedet. Jeg har dog fået 2 parkeringsbøder.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • I den tid jeg har haft mit kort, har jeg fået en enkelt fartbøde mens jeg var hos en ven i Sønderjylland.


    Nærmere sagt aabenraa, men der har de nu også tiere en vogn ude...


    Nå, men jeg havde pakket bilen da jeg skulle hjem til aarhus igen efter endt lille LAN party hos ham, og for at runde det hele af ville jeg så invitere min ven og hans daværende kæreste en tur på en cafe i aabenraa (Cafe kridt hvis nogen kender den, de laver konge mad der). Jeg ligger så og kører bag en anden... kører efter forholdene (han kørte ca. 66-68 km/t) og fulgte ham bare intil jeg bliver blitzet af en fucking fotovogn...


    nå, tænker jeg, det var nok ham foran det gik udover, så jeg kører videre og tænker ikke mere på det


    men ak... to uger senere kommer der et brev ind fra el cops addresseret til min far (den lille vw polo jeg tøffer rundt i er regged i min fars navn) med et grovkornet billede af mig og bilens nummerplade. Taget for 64 Km/t hvor man må køre 50


    fik ikke et klip, men var UHYGGELIGT tæt på...


    men ikke fordi det har ændret det store... kører stadig efter forholdene, det er det jeg har det bedst med ;)


    men uanset hvad... 1. kort og 0 klip og 1 bøde

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Har haft kørekort i 5 år. Har heldigvis ikke fået nogen klip. Blev hapset engang før de de indførte det med klip. Kørte 93km/t på en landevej hvor man måtte køre 70km/t. Vidst 2000-3000 kr. i bøde... Var heldigvis studerende, så slap med halv pris :)

  • Ingen klip endnu. Men ialt har gennem tiden fået 2 bøder. Dog i den lille ende. Den første var 500 kr den anden mange år senere var på 1000 kr.
    Har haft kørerkort siden 1987. 8)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Jeg har ingen klip og er på første kørekort. Har vel haft det i lidt over halvandet år. Har heller ikke fået bøder, trods jeg ikke kører kedeligt - dog heller ikke over klipgrænsen.

  • Jeg har endnu aldrig fået et klip eller for den sags skyld en bøde, jeg har haft kørekort i 8 år, så det går sgu meget godt :))

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen


    3år..
    og når man har 2klip, kører man helt utrolig pænt de næste 3år.
    Man skal dog selv holde øje med hvor lang tid der er gået, eller også skal man smutte ned på politistationen og spørge, da de ikke må udlevere det over mail eller i telefonen.


    OT: Hvordan synes du Cee'den er at køre i?


    Hvor at svare hvad jeg syns om Cee'den så er den utrolig lækker.
    Den bløde føelse man har når man giver den gas er dejlig :D den har et lækkert moment =)
    og i forhold til min så sker der fandme noget når man trykker på speederen også selvom man kører de 120 :D Jeg har spurgte mine forældre om de ville bytte, men tror ikke den går..

  • har en parkerings bøde plus en fart bøde INDEN klip i kortet kom. kørte 74km/t hvor man kun måtte kører 50km/t.. av av.. og så når man var på SU den gang.


    jeg har også en rigtig rigtig dyr fart bøde fra england af, da mit arbejde består i nogle gange og tage ud til wind møller parker og udskifte enkelte udstyr så imens jeg var derovre sidste år blev jeg fanget med 192km/t.. jeg havde travlt den aften og skulle bar ned til manchester for at nå flyet - det nåede jeg så ikke. jeg må ikke vise mig i england det næste halve år. jeg skulle ha været i retten derovre hvis ikke det var fordi jeg kendte nogle derovre som er inde i Jura faget. som ville "tage" min sag.


    alt ialt jeg må ikek komme til englang endnu før om 6måneder endnu må først komme igen d 1-2-2010 og sammen med det fik jeg en bøde på 2300 pund plus salær...


    sådan går det når man liiige tror man kan nå det.. hvis NU man lige er lidt heldig.. MEN det er man bare ikke!


    det var min historie. :-)