Plants VS. Zombies

• Jeg finder igen og igen Popcaps spil umådeligt sjove, også selvom spillet bygger over noget så enkelt.
    Her idag, kedet mig hos en ven, fandt jeg demo'en, for sjov skyld installere vi det. I starten virker det lidt.. ensformet, men mens sværhedsgraden stiger, dukker nye forsvarer op, og giver spillet mere fylde. Jeg fandt også designet meget sjovt, jeg ved ikke hvordan Popcap gør det, men de rammer plet endnu en gang, jeg referer til Peggle, simpelt, men genial.

Nogen der har de samme tanker?

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Det er skægt nok, men tror hurtigt man kører død i det.

Tjaa, det kan nok holde til at blive gennemført, og til de 75 kr. man giver ud, tror jeg alligevel man får noget for. Jeg køber det i hvert fald så snart at jeg får min computer til at virke :crazyeyes:

_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__

• Jeg har allerede købt det! Det er pisse sjovt! Jeg elsker den humor der er med i det! Naboen der er for fed :D

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

• Heeh, ja, han er sku lidt "funky"