Ja, har allerede spillet. Ærger mig dog over jeg købte det; synes det er dårligt.
Dog nice drones ja
No Game... Brain shutting down!
-
-
Det lyder som om, at du har prøvet stort set alle spil og gennemført de fleste.... hvad med at tage en pause, kom ud i det gode vejr og spil fodbold med vennerne. Hen mod efteråret skal der nok være kommet noget nyt på gamermarkedet.
-
InFamous... Bland en smule GTA med en smule Assassin's Creed parkour-stil og tilsæt lidt superkræfter.. Genialt :)!
-
Oprindeligt indlæg af Azyle
Alt sammen meget gode forslag; men problemet er at de fleste af dem er gennemført :sHar dog stadig ikke fået fingerne i CoD5; synes ikke at have hørt særligt meget om det i forhold til COD4, som tilgengæld var et brilliant spil.
Hvad har CoD5 at byde på? (aka Call of duty World at war)
Det er COD 2/3 om igen med COD 4 grafik og selvfølgelig andre missioner hvis man er til SP.
Jeg har det ligesom dig lige pt. Så jeg er gået igang med noget fallout 3 og oblivion igen.
-
trackmania ruller!
men det er ikke noget som vil hjælpe deg ved brain shutting down situasjonen for det kræver ikke brain power, bare entusiasme og hurtige fingre.
på den andre siden, DotA minner meg lidt om sjakk når det gjelder spille måten, hvis det er det du vil.