S: Hardware, vand og en skærm

  • Har en masse dele jeg gerne vil have solgt. De fleste af tingene er af ældre dato, og det hele befinder sig i København.


    CPU:
    Pentium 4 - 3.0 Ghz Northwood


    Mobo:
    Abit Ic7-Max3


    Ram:
    2x1GB PC3200 GeIL Ram - Mega fede DDR ram med low timings og gode OC muligheder.


    Grafikkort:
    ATI Radeon X800XT 256 MB ram (AGP)
    Der har været monteret vandkøling på den, men jeg har både den originale køler og en anden(bedre) Zalman køler.


    Harddisk:
    Maxtor 200 GB S-ATA


    Vandkølings udstyr:
    Har et kølehovede til Chipsæt og til den her Pentium 4 CPU, og så har jeg også en til GPUen. Der er en Hydor L30 II pumpe der kører det hele (Den er dog mindre defekt og rasler en del) og en radiator med 2x 120mm blæsere på.


    Case:
    Blåt Chieftec hightower, det ligner http://pcekspert.com/jpg/articles/ChieftecDBMslike_1.jpg bare i blåt


    Skærm:
    Samsung Syncmaster 957p http://www.dooyoo.co.uk/crt-mo…-p-aq19ms9uc-edc/details/


    Hvis i har spørgsmål må i gerne stille dem, og jeg har ikke stillet nogen HBO, bare byd løs.

  • Mushkin Ram, hbo?

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • 650,- kr plus fragt for:


    CPU:
    Pentium 4 - 3.0 Ghz Northwood


    Mobo:
    Abit Ic7-Max3


    Ram:
    2x1GB PC3200 Mushkin Ram - Mega fede DDR ram med low timings og gode OC muligheder.


    Grafikkort:
    ATI Radeon X800XT 256 MB ram (AGP)
    Der har været monteret vandkøling på den, men jeg har både den originale køler og en anden(bedre) Zalman køler.


    Harddisk:
    Maxtor 200 GB S-ATA



    Ps er der en cpu køler med ?


  • Noteret, ser lige på hvad der kommer af bud, har fået et på 350 for harddisk og ram nemlig. Og ja jeg har stadig box køleren liggende.


    Baloo: Har som sagt det ovenstående bud og et på 350 for ram + hdd