DK som tank

• Hejsa

Jeg har endelig fået levlet min DK og har lidt planer om at køre lidt HC sammen med nogle andre alts som mine guildies har, men hvor god er DK egentlig som tanks... jeg ved han er fin som DPS (ca 1600) i blandet quest gear, men jeg gider ikke gå efter tank gear hvis han er helt hen i vejret.
    Havde overvejet at få craftet lidt epics for vi skulle i gang.

Her er banditten som er er lige nu.... bliver kun brugt til JC og cooking dailys så derfor er hans gear lidt rodet http://eu.wowarmory.com/charac…agonblight&n=Strandvasker

• DKs er skam gode tanks, vi har næsten altid en med når vi raider.

Men som dit gear ser ud ville jeg ikke være tryg i en hc med dig som tank :T
    Du mangler defense rating for at blive crit immune. Din armor er lav såvel som dit hp. Kør nogle normalle instances eller hc som dps før du begynder at tanke. eller bare køb noget gear.

• Ja planen var at købe mats og få crafted alt det gear jeg kan inden og har JC så gems er heller ikke noget problem - jeg har 6000+ Guld så det er ikke noget problem.... men ville bare lige høre om det kunne betale sig at gå efter def. gear.

Hvilket spec er mest holdbart som tank, vil gerne beholde Unholy hvis muligt.

• Hvis du vil tanke skal du have def gear.. DKs bruger forskellige specs til at tanke med.. Frost var jo oprindeligt lavet til tanking, men der er vidst ikke så mange der bruger det. Prøv dig frem vil jeg sige, og se hvad du synes er bedst

• vent dog til efter patch med specc da de roder en del rundt med det...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.